העצה הזו תעיף את הזוגיות שלכם לגבהים חדשים

לפעמים כל הנושאים של החיים והזוגיות מקפצים להם בתוכי מבקשים להיאמר, והם כאילו עצמאים בשטח. פתאום יוצאים ממני דברים שלא התכוונתי לומר, או שאולי כן, אבל לא עכשיו..

חדשות כיפה יהונתן ויסכה שומר 29/11/18 11:48 כא בכסלו התשעט

העצה הזו תעיף את הזוגיות שלכם לגבהים חדשים
יהונתן ויסכה שומר, צילום: באדיבות המצולמים

שמעו, זה סטארטאפ! הוא אמר לנו אתמול בטיפול... ועכשיו כשחושבים על זה, כן, זו ממש עצה פשוטה, טובה וחשובה שאנחנו עושים בעצמנו ונותנים לזוגות לגמרי בחינם. זה קשור לסלט שנהיה לנו בראש מכל הנושאים שאנחנו צריכים לדבר עליהם. זה קשור לכל העניינים הטכניים שקופצים לראש,  סדר החשיבויות כשהלב מתעורר לומר משהו מרגש.

לפעמים אני מרגישה כמו סיר פופקורן, כשכל הנושאים של החיים והזוגיות מקפצים להם בתוכי מבקשים להיאמר, והם כאילו עצמאים בשטח. פתאום יוצאים ממני דברים שלא התכוונתי לומר, או שאולי כן, אבל לא עכשיו. ו- באמת אני אוהבת... אבל יש כל כך הרבה נושאים שיושבים על הלב. ואיך זה יוצא שבמקום לדבר אהבה שוב "סגרנו פינות". ובמקום לדבר על עצמנו, אנחנו שוב בתוך סיר של פופקורן שבו הנושאים בחיינו משתלטים ויוצאים משליטה. אז החלטנו לכתוב היום על הרווח. על הרווח שבין מילים.. על רווח שבין נושאים..על רווח והפרדות בין אנשים... על רווח שבין זמנים... על הרווח שבין הנרות חנוכה..

אחד הכללים בנרות חנוכה, שצריך להיות בניהם מרווח של אצבע כדי שנוכל לראות כל להבה בנפרד, שלא תיראה להבה אחת גדולה, וכל נר יקבל את מקומו. יאיר את אורו. וזו ההזמנה הזוגית שלנו להיום: לעשות רווח כדי להאיר! רווח בין מילים,  כדי שלא רק נירה בצרורות, נטיח, נפרוק וננחית. רווח בין נושאים מדוברים, כדי שכל נושא יוכל לקבל את מקומו ופתרונו. רווח בין ההורות לזוגיות. רווח בין "עסק הבית המשותף", לחלום האהבה. רווח ביני לבינך ,שלכל אחד מאיתנו יהיה מקום ולא רק נתערבב וכך נוכל להתאחד. ואחד הסודות הם שברווח עצמו יש התרחשות מופלאה. מתוך הרווח צומחים רעיונות חדשים... ברווח רוחש חשמל של קרבה ותשוקה.

בתורה יש רווח בין האותיות, אם לא – הספר פסול. התורה היא "אש שחורה על גבי אש לבנה", והרווח הוא כמו האש הלבנה. אי אפשר לוותר עליו... וברווח, השכינה ששורה בניהם. לא בתוכם. אלא ברווח  שבניהם.

אז מה הסטארטאפ? זה ממש פשוט. לנו יש קבוצות וואטצאפ זוגיות רבות. קבוצה לטכני - ל"עסק בית המשותף", קבוצה להכנסות והוצאות, קבוצה לקניות (שבה גם הילדים הגדולים שותפים), וקבוצה לאהבה וגעגועים. כל פעם שאני רואה שהעומס עולה בקבוצת הטכני - אוודא שאני גם כותבת משהו בקבוצת האהבה. כך שיש בחיינו גם וגם וגם. ויש גם רווח..רגע זוגי מיוחד לא צריך להפוך לסיר פופקורן, או למטווח של יריות בצרורות. 

בברכת חג אורים שמח, וזמנים קסומים של הדלקת אור במשכנכם. ולכבוד החנוכה- מוזמנים לבקש מאיתנו במתנה במייל, משחק סביבון זוגי פשוט וייחודי המעורר בניכם אינטימיות ואור. לרגעים של רווח זוגי קסום.
 

 

לטורים קודמים


המעוניינים לקבל בכל שבוע לקראת שבת, שאלה/תרגיל/ התבוננות זוגיי, מוזמנים להצטרף לקבוצה הנקראת "עונג שבת זוגי". אין בקבוצה שיח ואפשרות לתגובה, רק הזדמנות לקבל הזמנה למפגשון זוגי של השראה. לקבלת קישור הצטרפות לקבוצת הוואצאפ, שלחו בקשה לכתובת המייל: orpnimi1@gmail.com.