המדריך המלא לשדכן המתחיל

החלטתם שאתם חייבים להיות יעלים ולנסות שדך בין אנשים שאתם מכירים? אלינור רחימי בטור שמסביר בדיוק מה הכללים שכדאי לכם להכיר, וכמובן.. ליישם

חדשות כיפה אלינור רחימי 26/03/19 14:23 יט באדר ב'

המדריך המלא לשדכן המתחיל
אלינור רחימי, צילום: אלינור רחימי

אז החלטתם לסדר לעצמכם שליש בגן עדן, הנה כמה עצות חשובות שיוכלו לעזור לכם להגיע אל היעד הנכסף:

 

נתחיל בסוגיית מיליון הדולר- למי מציעים קודם?

הפתרון שלי- קודם כל לברר ששני הצדדים פנויים לקשר, ורק אז לברר מול הבחורה אם היא מעדיפה לשמוע את ההצעה קודם, גם אם יכול להיות שהבחור לא יהיה מעוניין. 

 

לא חייבים היכרות מעמיקה

יש לי סקופ בשבילכם: בשביל לשדך לא חייבים להכיר לעומק את שני הצדדים. היכרות שטחית מספיקה לגמרי. מה כן? אם אתם מציעים, דייקו בנתונים והשתדלו לתת כמה שיותר מידע שיכול לתת תמונה כללית על הבנאדם. 

 

אל תחליטו בשבילנו

אם יש לכם ספק, פשוט תשאלו. אנחנו אנשים בוגרים (לפחות חלקנו). לא תמיד מה שנראה בעיניכם כמשהו שלילי יראה בעיני הבחור/ה כמשהו לפסול עליו, ולהיפך. כן, זה כולל גובה, משקל, גיל, ואני לא מאמינה שב-2019 אני צריכה עדיין לכתוב את זה, אבל כן- גם עדה. אל תשליכו את הרצונות והתפיסות שלכם על המשודכים. 

צילום: shutterstock

 

לא הלך? נסו להבין למה

אם הצעתם ולא הלך, נסו להבין למה. גם כדי לדעת להבא לכוון טוב יותר, וגם כי לפעמים יש הרבה אי הבנות בדייטים, שגורם שלישי יכול להבהיר בצורה אובייקטיבית יותר. 

 

אל תכאיבו

לפני שאנחנו נשים או גברים- אנחנו בני אדם. אם צד אחד טוען שהצד השני נראה לא טוב או כל דבר כזה, אל תעבירו הלאה. זה לא יועיל ורק יכאיב. 

 

אל תנסו לחנך אותנו

אבל מה כן? אם אתם נתקלים במישהו שפוסל באופן שיטתי בצורה גזענית או מתנשאת, או לחלופין, ידוע לכם שהוא או היא התנהגו בצורה משפילה בדייטים. חשבו פעמיים אם הייתם רוצים שהקרובים לכם יצאו עם אדם כזה ויפגעו. 

יש לכם המון כוח, לקבוע סדר יום חדש וסטנדרטים בעולם הדייטים ולתת יותר מקום לאנשים טובים וראויים שמבינים באמת מהי זוגיות. והלוואי ותזכו להרבה יותר משליש אחד בגן עדן.