כוהנת הדייטים היא הציעה לשלם עלי בדייט וזה פגע לי בגבריות | פרידה גרשוני עונה

דייטים היו ויהיו נושא רגיש. לא כולם יודעים איך להתנהל, לא כולם מבינים מה לא כדאי לומר. המנטורית וכוהנת הדייטים פרידה גרשוני משיבה לשאלות הגולשים ועושה סדר בתהיות של כולנו| והפעם, "מה לעשות כשהאגו נפגע על רקע כלכלי"

חדשות כיפה פרידה גרשוני 20/06/22 14:40 כא בסיון התשפב

היא הציעה לשלם עלי בדייט וזה פגע לי בגבריות | פרידה גרשוני עונה
צילום: shutterstock

יניב שואל: האם נוכל להתגבר על עניין הכסף למרות הפגיעה?

היי פרידה, אני יניב. אוטוטו בן 28 וחמישה שבועות, עוסק בהייטק ומרוויח ברוך השם יותר מאלוקים. בשבוע שעבר יצאתי לדייט עם סטודנטית חמודה לתקשורת במכללה ידועה במקום לא ידוע, כך שאני יודע שהרבה כסף לא יהיה לה בחיים ולי לא אכפת לפרגן.  

בדייט ישבנו במקום מאוד יוקרתי (תה נענg ב 15 שקל! כשהתיון בחוץ והביאו רק מים חמים בצד). הדייט דווקא זרם מאוד טוב ודיברנו הרבה על עצמי, רק שבסוף הדייט היא התעקשה לשלם עלי את החשבון שלי למרות שבכלל לא דיברנו עליה. אדגיש שסיפרתי שאני עובד בהייטק לאורך כל הדייט, וציינתי את זה לא מעט פעמים ואפילו הצעתי להזמין מים לא מהברז, ככה, כדי לפנק.

המעשה שלה מאוד העליב אותי. אני אדם מבוסס, את כל הקריירה שלי עשיתי כדי להיות הג'נטלמן. אני מרגיש שהיא לא תכבד אותי בעתיד. אז השאלה שלי, האם את, בתור אחת שנחשפת להרבה מקרים, האם לדעתך אני והיא צריכים להמשיך?

פרידה גרשוני עונה: זרוק לה כמה שקלים בביט בלי שתדע

יניב היקר, אני כל כך שמחה שראית בי כתובת ופנית אלי כדי לקבל ייעוץ לדייט שלך. ממעוף הציפור אין פה עניין אינטגרלי שצריך לחשוש ממנו או להכריע בו לכאן או לכאן, אבל צריך פה החלטה חותכת. אני חושבת שדווקא זה שהיא מציעה לשלם עליך מראה שהיא מעריכה כסף, ואת הכסף שלה שעבדה עליו בעמל ידיה, ולא ישבה ופיבלשה מיילים לקונטרס פרפורמנס בעמק הסיליקון.

זה מזכיר לי את התקופה עם זבולון, שבאמת היה לא פשוט איתו בכל העניין הכלכלי. הוא לא היה הייטקיסט אבל קרוב לזה, הוא היה הרתך של המחנה הזמני בו התגוררנו. אני שעבדתי בבית האריזה לא הרווחתי מספיק כסף, אבל היה חשוב לי להראות לו שאני מוכנה להשקיע בו גם ממעט הכסף שלי.

בהתחלה הוא מאוד העריך את זה אבל לאט לאט הוא הבין שזה משאיר אותי בלי שקל לשמנת ובייגלה, כך שהיה טורח לשלוח לי כסף או שווה כסף בכל מיני דרכים יצירתיות. מה שאני מנסה לומר זה שאם אתה ממש רוצה להראות שיש לך כסף ולשלם עליה בדייט, פשוט זרוק לה כמה שקלים בביט בלי שתדע. תגלה לה את זה כשתכסה אותה בהינומה בחופה. אתה תודה לי. 

הכותבת היא כהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים, נשואה שלוש פעמים ואמא לשני אוצרות, אלמנה מהגרוש האחרון זכרונו לברכה, שהלך לעולמו במפתיע כאשר נחנק מביצה רכה בשעת ארוחת הערב.