הכח הנשי שלך: את יחידה בעולמך!

בשלבי החיפוש והדייטים כל אחת נפגשת עם השאלות למה דווקא אני עדיין רווקה ואיך החברה שלי כבר נשואה מזמן. ואולי ההבנה הראשונה והבסיסית במסע החיפוש צריכה להיות שלכל אחת יש את הנתיב שלה? את הדרך והמסלול המדויק עבורה?

חדשות כיפה תחיה שטמר 02/02/20 11:25 ז בשבט התשפ

הכח הנשי שלך: את יחידה בעולמך!
צילום: shutterstock

"פגישה,חצי פגישה,
מבט אחד מהיר,
קטעי ניבים סתומים-זה די..." (רחל המשוררת)

בפגישות רבות שאני עושה עם בנות במהלך החיפוש לזוגיות אני חווה כאב מאוד גדול שהולך איתן.
"למה דווקא אני? למה לאחרת זה הלך כל כך בקלות? דווקא החברה שלי שהיתה בכיתה לא הכי הכי התחתנה כל כך מהר, ואני שהייתי מסמר הכיתה, עדיין מחפשת ומחפשת."
וגם שאלות כמו: "תגידי את רואה בי משהו מוזר? מה הם רואים בי שאף פעם הקשר לא נמשך.."

דבר מאוד מהותי לפני שמתחילים במסע, הוא איך אני מקבלת את מסע חיי.
רבי נחמן מברסלב אומר: " 'אחד היה אברהם' שאברהם אבינו עבד את ה' רק על ידי שהיה אחד שחשב בדעתו שהוא יחידי בעולם, ולא הסתכל כלל על בני העולם שסרים מאחרי ה' ומונעים אותו מעבודתו. 
וכן כל הרוצה לכנוס בעבודת ה' אי אפשר לו לכנוס כי אם על ידי בחינה זו שיחשוב שאין בעולם כי אם הוא לבדו יחידי בעולם."
כיצד זכה אברהם למעלתו העצומה, שהיה עובד ה' בשלמות, על ידי זה שחי במציאות שהוא יחידי בעולם.

וככה אני תמיד אומרת לבנות שאני פוגשת, וגם לך ולכל אחת שמחפשת-
תדמייני שרק את בעולם, שאת יודעת שכל מה שקורה בעולם הוא בשבילך בלבד, מה שאת רואה, מה שאת שומעת. הכל מדויק בשבילך. איזה מרגש זה. יש לך שביל שהוא רק שלך, לא קשור למסלול של חברתך.
כמה אנרגיות של כאב מגיעות אלינו כשאנו משוות, כשאני חושבת שמשהו אחר היה אמור להיות במציאות, ומה שקורה איתי עכשיו זאת טעות.

ברגע שאת פותחת את עצמך לעומק החיים שלך, ומבינה שכל מה שקורה איתי הוא בשבילי בלבד, זאת הדרך שלי להיות עובדת ה', זאת הדרך הטובה ביותר לצמיחה שלי.
הרגע הזה שאנחנו מקבלים את המציאות שלנו, לא מתנגדים אליה, מזכירים לעצמנו כל הזמן שאנחנו יחידים בעולם.
זה מאפשר ללב להיפתח, להתבונן, להקשיב לשיחה שבורא עולם עושה איתי.

כשכל אחת מאיתנו תבין שההמתנה שלה, המסע שלה בחיפוש אחר ידיד נפשה, הוא מיוחד לה, הוא לא טעות, הוא מושגח, הדרך תהיה בקבלה ובתפילה ותהיה יותר קלה. והנה הוא כבר מגיע.


בחודשים האחרונים אני רואה שינוי מרגש בדייטים של בנות שאני מלווה, כשהבחורה מבינה מה המקום שלה בקשר, מה פותח את הבחור ומה סוגר אותו, כשהיא מביאה את עצמה בנחת, בטוחה בעצמה, אהובה ללא תנאי, אני רואה ויודעת שזה הרבה בזכות הכלים המרגשים של הכח הנשי, ובדיוק בזכות הכח הזה יצרתי סדנה מדהימה, שתלמד ותחזק כל אחת להכיר את הכוחות שבה ואת הדרך שלה למצוא את האיש שלה. ועכשיו הסדנה הזו בגרסה דיגיטלית, כדי שלכל בת תהיה אפשרות לצפות בסדנה ולקחת חלק בסדנה מהבית, וללמוד מה הכח הנשי שלה שגורם לקשר להיות עם שמחה וחשק ולמצוא את ידיד הנפש!

איתך, בדרך שלך, תחיה.

תחיה שטמר - מלווה רווקות לזוגיות שמחה
לפרטים נוספים על הסדנה מוזמנות לפנות אלי 0527204808