כל הדרכים מובילות לאהבה: מיוחד לט"ו באב

הימים בהם היו הנשים מחוללות בכרמים והגברים יצאו לציד נגמרו מזמן, לכבוד ט"ו באב אספנו עבורכם מגוון אלטרנטיבות מעניינות שיעזרו לכם למצוא את החצי השני בהתאם לרוח התקופה. לקרוא וליישם

חדשות כיפה אביה ברגמן, חדשות כיפה 15/08/19 10:04 יד באב התשעט

כל הדרכים מובילות לאהבה: מיוחד לט"ו באב
הדרך לאהבה, צילום: shutterstock

ט"ו באב כבר ממש בפתח וכנראה שעבור הרווקים שביננו מדובר ביום קשה על גבול המריר בו צפות ועולות תהיות בנוגע לבדידות המייאשת. במשנה במסכת תענית זה היה פשוט, בנות ירושלים היו יוצאות בטו באב לחולל בכרמים בבגדים לבנים ושמחה על הפנים והבנים היו באים ובוחרים. ככה היו עושים אז שידוכים, אבל מה לגבי היום? כנראה שאת הריקודים בכרמים החליפו ריקודים במסיבות ובחתונות של חברים ומפגש כמו בסרטים לא באמת קורה במציאות. אז ישבנו לחשוב איך באמת אפשר היום להכיר את אהבת ליבנו

טינדר וחבריו

כמה קל ככה פשוט. שוק ההיכרויות מוצף באפליקציות מעולות למציאת זוגיות, החל מהמובילה הגדולה "טינדר" ועד אפליקציות שמיועדות לקהל ספציפי יותר כמו  "שליש גן עדן" ו"שבע ברכות" לקהל הדתי והמסורתי ועוד רבות וטובות. בלחיצת כפתור אחת פשוטה תוכלו למצוא היום את האחד או האחת שלכם. וכיאה לישראלים אוהבי מתנות חינם- כן כן, האפליקציות האלה הן לגמרי חינמיות. ברכה והצלחה.

המעיזים והנועזים

לאלה מכם שרוצים לפעול בדרך יותר אמינה אך בהחלט נועזת, השיטה הפשוטה שנציג מיד לפניכם היא אכן אופציה מעולה למציאת הפרטנר לחיים- בקשו עזרה ממכרים. פשוט, נכון? אם נחשוב רגע בהגיון נבין שהאנשים שמכירים אותנו הכי טוב מכירים עוד כל כך הרבה אנשים ובעזרת כמה מילות קסם אולי תזכו את הסובבים אתכם באחלה שליש גן עדן.

המארחים והמתארחים

אתם יושבים מסביב לשולחן השבת, לצידכם כל החברים, אולי המשפחה, נושאי שיחה מרתקים וכאלה שגם פחות עולים לאוויר ופתאום- בום! חקירה צולבת. כל האורות מופנים אליכם ומישהו מהסועדים מעוניין לדעת מה מצב חיי האהבה שלכם. מוכר? כנראה שכן. ארוחות השבת הפכו להזדמנות מצויינת בה אנשים מנסים לעזור לחברים הרווקים למצוא שידוך ראוי. ומעבר לעובדה שאין ממש לאן לברוח בזמן השבת ואתם דיי תקועים, אפשר לומר, באותו בית וסביב אותו שולחן, השבת מאפשרת מחשבה אמיתית על מציאת החצי. נסו ותגלו.

לתת בשביל לקבל

אולי תופתעו לגלות שדרך מקובלת בהחלט למצוא את האחד או האחת, היא דווקא דרך ההתנדבות. קיימים היום מקומות התנדבות רבים בכל הארץ ובהם מתנדבים צעירים רבים בגילאים שונים. לאוזננו הגיעו כבר לא מעט סיפורי הצלחה מסחררים על זוגות שהכירו במקומות ההתנדבות שלהם וחיים היום באושר ובעושר. אנחנו מאמינים כשנותנים גם מקבלים. תנו מעצמכם לחברה, תעשו מעשה טוב ואולי תזכו גם באיזו אהבה קטנה על הדרך. ואם נדבר תכל'ס- אנשים שבוחרים לתת מעצמם למען האחר, זו לגמרי אמירה.

אז לפני שאתם מתבאסים מהחג הקרב ובא,  הגיע הזמן לצאת מהסרט הקיצ'י בו אתם צועדים במסדרונות האוניברסיטה כשלפתע פתאום התנגשתם באהבת חייכם, הספרים נפלו לרצפה ובזמן שהספקתם כבר לכרוע ברך ולהרים אותם, האהבה כבר התחילה לצמוח.
זה לא באמת עובד ככה. כמה חבל.
אבל יש דרכים אחרות למצוא אהבה. ואם יש לכם עוד משהו שלא חשבנו עליו, ספרו לנו כאן בתגובות