קרובים קרובים: מיזם שידוכים לחברים

אחת לכמה זמן אנחנו שומעים על מיזם הכרויות חדש שצץ לאוויר העולם. האם הקונספט החדשני והמסקרן הזה של כמה חברה מקטמון הוא מה שכולנו ציפינו לו?

חדשות כיפה מיכל קוניה, חדשות כיפה 30/05/19 14:46 כה באייר התשעט

קרובים קרובים: מיזם שידוכים לחברים
אתר קרובים, צילום: צילום מסך

אתרי הכרויות וקבוצות פייסבוק שנועדו למטרות שידוכים הם כבר דבר נפוץ בנוף. המיזם החדש הזה של כמה חברה מקטמון מנסה לקחת את הקונספט המוכר ולהכניס בו טוויסט: במקום לנסות להרחיב את מעגל ההיכרויות ולצאת עם זרים שמעולם לא פגשתם, ב"קרובים" רוצים שתתמקדו דווקא במי שאתם כן מכירים.

"אבל אם אנחנו כבר מכירים, בשביל מה צריך את האתר?" אתם אולי שואלים, ולצוות של קרובים יש תשובה מעולה: פעמים רבות צעירים וצעירות שמכירים אחד את השני מהשכונה או ממעגל החברים הקרוב נמנעים מלקחת את זה לשלב הבא בגלל אי נעימויות למיניהן, ומפספסים הזדמנויות נהדרות בדרך. האתר בא לתת מענה לבעיה הזאת  עם הבטחה לדיסקרטיות מוחלטת.

איך זה עובד? בתקופות מסוימות שיוגדרו מראש יהיה ניתן להיכנס לאתר, להירשם באמצעות מס' טלפון ולבחור חמישה אנשים מתוך אנשי הקשר שלכם שהייתם מעוניינים לצאת איתם. הם יקבלו הודעה על כך שמישהו רשם אותם, ואת האופציה להירשם בעצמם לאתר ולבחור מתוך אנשי  הקשר שלהם. תוך כמה ימים האתר יינעל ואלגוריתם ייעודי יבדוק הצלבות אפשריות. ברגע שימצאו כאלה, שני הצדדים יקבלו על כך הודעה ויגלו שאולי מה שחיפשו היה מונח להם ממש מתחת לאף. אין צורך לחשוש אם מסתמן שהצד השני לא מעוניין, כי כאמור הכל מתנהל באנונימיות מוחלטת ורק האלגוריתם יודע במי בחרתם.

חוסר הצלבות בכלל בפעם הראשונה יכול לנבוע ממוגבליות של האלגוריתם, ובכל מקרה הם ממליצים בחום לנסות ולהירשם שוב.  הם מדגישים שהם לא מתיימרים לפתור את בעיית הרווקות לחלוטין, אלא לנסות תת כלי נוסף שיסייע בעניין.

הרשמה לאתר

הרשמה לאתרצילום: צילום מסך

אין ספק שהרעיון נשמע מעניין במיוחד, ושכל מי ששמע עליו עד כה כנראה  יחכה בציפייה לקבל הודעה בתאריך הנבחר משל היה תלמיד תיכון אמריקאי המצפה להזמנה לנשף הסיום.

ימים יגידו מה תהיה מידת ההצלחה של הפרויקט החדש, ואם אתם סקרנים לשמוע עליו עוד תוכלו לעשות זאת בצפייה בסרטון ההסבר הקצר והמשעשע בכיכובו של יאיר יעקבי או במעקב אחרי דף הפייסבוק של האתר. לאמיצים מביניכם מומלץ להירשם עד ה-18/06/19, תאריך הנעילה הראשון, ולקוות שההשתדלות תעשה את שלה. שיהיה בהצלחה!