אם תעשה את הדברים האלה בדייט הראשון, לא יהיה דייט שני

אם אתה עומד לצאת עם בחורה שמוצאת חן בעיניך וחשוב לך לקבל הזדמנות לצאת איתה לדייט נוסף - הגיע הזמן שתפסיק לעשות את ארבעת הדברים האלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 12:28 כו באדר א'

אם תעשה את הדברים האלה בדייט הראשון, לא יהיה דייט שני
דייט. אילוסטרציה, צילום: Stock-Asso,Shutterstock

לכל בחורה יש דברים אחרים שמושכים אותה בגבר - המילים שיקסימו אותה, הלוק שימצא חן בעיניה, ההתנהגות שתלהיב אותה. ובכל זאת, יש דברים שאף אחת לא רוצה לחוות בדייט הראשון, ואם אתם רוצים לקבל הזדמנות לדייט נוסף אתם חייבים להפסיק לעשות אותם.

1. אל תתעסק בטלפון

אם אתה לא באמצע משמרת של מד"א, אין שום סיבה שתסתכל בטלפון שלך כל הזמן. אתם יושבים בסך הכל שעתיים או שלוש, ההודעות יוכלו לחכות, דחופות ככל שיהיו. בחורה רוצה להרגיש שמה שיש לה לומר מעניין אותך, להרגיש שאתה מקשיב לה ומעוניין להכיר אותה ושאתה ממקד את כל תשומת הלב שלך בה. הדייט הראשון הוא ההזדמנות שלכם להבין מי הפרטנר שיושב מולכם, אל תפספסו אותו בהתעסקות בנייד.

אחי, תסתכל עליה

אחי, תסתכל עליה צילום: Prostock-studio,Shutterstock

2. אל תשתף דברים אישיים מדי

פתיחות היא דבר נפלא, אבל לאט לאט. כל פרט מידע אישי ואינטימי מדי עלול להבהיל עד אימה את הפרטנרית שלך. הדייט הראשון אמור לשמש להיכרות שטחית יחסית, הבנה כללית של הפרטנר והאם רלוונטי בכלל לנסות להכיר אותו יותר. את השיתופים האישיים, השריטות העמוקות וסיפור הילדות שלך תשאיר להמשך - אם יהיה כזה.

תשאיר משהו להמשך

תשאיר משהו להמשך צילום: Photo Art Lucas,Shutterstock

3. אל תציע חצי-חצי

אין צורך להיות הגיבור שהולך לשבור את כל המוסכמות. תשלום על בחורה בדייט ראשון זאת מחווה נחמדה שכנראה לא תעלה לך יותר מדי כסף (מספיק לשבת על קפה או גלידה) ובעיקר תשדר שני דברים חשובים: 1. אתה לא קמצן. 2. אתה לא מחפש לחרוג מהנורמה. אל תנסה להציע שתתחלקו חצי-חצי או שכל אחד ישלם על עצמו, פשוט תשלוף את הארנק ותתמודד עם 20 השקלים שהוצאת עכשיו. זה ישתלם לך בהמשך.

לא חצי חצי

תכלס, זה מביך צילום: Dejan Dundjerski,Shutterstock

4. אל תבוא עם סנדלי שורש

אין לי התנגדות כללית לסנדלי שורש, אני מאמינה שמדובר בטעם אישי ויש מי שבטוחים שמדובר בפריט אופנתי לגיטימי. ובכל זאת, בדייט הראשון שלכם ההופעה החיצונית חשובה לא פחות ממה שתגידו. תראו לבחורה שהדייט איתה לא שווה ערך לביקור בעין שורשים, אלא מאורע מרגש ששווה להתלבש אליו בצורה יפה ואלגנטית.

סנדלי שורש

תפסיקו להגיד שזה יפה, צילום: shutterstock