כשאתה יוצא לדייט אל תנסה להיות משהו שאתה לא

נתנאל קראוס תוהה על האמירה "תהיה מי שאתה" ומסביר למה שינויים קיצוניים לא משנים את מהותך אלא אף משדרגים אותה

חדשות כיפה נתנאל קראוס 15/02/23 11:59 כד בשבט התשפג

כשאתה יוצא לדייט אל תנסה להיות משהו שאתה לא
צילום: shutterstock

דייטים הם חוויה מאתגרת, במיוחד כשזה מגיע למציאת מישהו שיקבל אותך כמו שאתה. עם זאת, חשוב לזכור שאיננו צריכים לשנות את עצמנו כדי להתאים לציפיות של מישהו אחר.  הדמות הנכונה תגיע ותשמח בך. זו הנחה נכונה, אך לא כל כך מדויקת.

בחיים כולנו שואפים להגיע להצלחה בהיבטים שונים, כמו חינוך, עבודה, משפחה וחיי חברה. הכרויות אינן יוצאות דופן. כמו שתואר דורש מאמץ. כמו שבעבודה יש משימות ומטלות. גם זוגיות דורשת מאמץ משני בני הזוג כדי שזה יעבוד. תקשורת, פשרה, ויתורים ונכונות חיוניים גם כן עבור זוגיות מוצלחת.

לנסות להיות השדרוג של עצמכם

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים בדייט היא לנסות להיות מישהו שהם לא. הם חושבים שעל ידי שינוי עצמם, הם ימשכו את האדם הנכון. אבל במציאות, הרבה יותר טוב להיות עצמך ולתת לאדם השני לראות את עצמך האמיתי. כשמישהו אוהב אותך, הוא יאהב אפילו את מה שלאחרים נראה כמו מוזרויות או פגמים. או לפחות זה לא יפריע כל כך.

ככלל, מערכות יחסים דורשות מאמץ. שני בני הזוג צריכים להתאמץ ולעשות כדי שהקשר יעבוד.  עם זאת, ככל שאתה אוהב מישהו יותר, זה לוקח פחות מאמץ. אהבה יכולה לגרום אפילו לאתגרים הקשים ביותר להתרכך. כשיש מטרה, קל יותר לרוץ קדימה.

נצלו את הזמן להשתדרג

אהבה לא תמיד באה בקלות. לפעמים לוקח זמן למצוא אחת, לפעמים חשים את הפוטנציאל אך היא מתבשלת על אש קטנה ונדרשת סבלנות.

אז עד שמוצאים, עד שהיא לפתע נוכחת - בינתיים, חשוב להתמקד בשיפור עצמי. בין אם זה אכילה בריאה יותר, פעילות גופנית, לימוד מיומנויות חדשות או לאמץ קצת יותר סטייל, שיפור עצמי יגרום לך להרגיש יותר בטחון. ורואים את זה.

הנקודה למציאת אהבה ואושר בזוגיות היא להתמקד בשיפור עצמי. אל תנסו לשנות את מי שאתם כדי להתאים לציפיות של מישהו אחר. במקום זאת, עמלו על הפיכתכם לגרסה הטובה ביותר של עצמכם. או אז, האדם הנכון יבוא ויאהב אותך בגלל מי שאתה.  

נתנאל קראוס, נשוי באושר. כותב רבי המכר הפוטנציאליים (חפשו בפייסבוק):

1. "המסה ליוצא הדתי המתחיל". 2. "המסה ליוצאת הדתיה המתחילה".