סיפורי דייטים פגשנו חמור באמצע הדייט והבחור נמלט בצרחות

כשהבחור הנחמד שיצאתי איתו הציע שנקבע דייט במושב לא תיארתי לעצמי שאנחנו עלולים להיתקל בחמור באמצע הרחוב, ובטח לא תיארתי לעצמי מה תהיה התגובה שלו

חדשות כיפה שלומית בלאו בוזנח 31/01/23 10:43 ט בשבט התשפג

פגשנו חמור באמצע הדייט והבחור נמלט בצרחות
צילום: shutterstock

פעם קרה שיצאתי עם מושבניק. הוא היה בחור נחמד, היו לנו שיחות נעימות והוא תמיד סיפר סיפורים מצחיקים על המשק ועל ההווי המיוחד במושב. אחרי שיצאנו תקופה מסוימת הוא הציע דייט במושב. שמחתי על ההזדמנות לבוא ולראות בעצמי את המקום. בערב שקבענו הגעתי לכניסה למושב והוא הגיע ברגל והציע לעשות לי סיור היכרות.

זו הייתה שעת ערב מאוחרת והמושב היה שקט. כמעט ולא היו אנשים בחוץ, אז יכולנו לטייל ולדבר ללא הפרעות. הכל היה סבבה לגמרי עד ששמענו מאחורינו צעדים, הסתובבנו וראינו שם חמור, אמיתי, שטופף לו בכיף מאחורינו בשביל. אני לא יודעת אם יצא לכם פעם לראות חמור צועד לו ברחוב, אין ספק שזה בלתי רגיל (אבל מדובר במושב, אז מי יודע) והחמור הספציפי הזה היה די גדול.

הוא פלט צווחה ונמלט מהמקום בריצה, משאיר אותי לבד

בתור מי שלא ממש מכירה חמורים, לא ידעתי אם הוא עצבני או עלול לתקוף אותנו. זה היה מלחיץ ומיד הסתכלתי מסביב לראות אם יש מקום שאפשר לפנות אליו ולהתחמק. אבל שום דבר לא הכין אותי לתגובה של הבחור, מושבניק, להזכירכם, שהלך לצידי. ברגע שהוא הסתובב וקלט את החמור הוא פלט צווחה ונמלט מהמקום בריצה, משאיר אותי לבד בשבילים הלא מוכרים עם חמור מאחוריי. מרוב הלם קפאתי, מנסה להבין אם הוא ראה משהו שאני לא ראיתי ואני חייבת לברוח על חיי כמוהו, או שיש לו טראומה לא פתורה עם חמורים ולא מדובר בסכנה אמיתית.

מי יודע אם זה לא חמור רפאים שרודף את המושב

החמור התקרב ואני לא ידעתי לאן ללכת, אז מיהרתי אל ספסל אבן סמוך והתכופפתי מאחוריו, מתפללת שהחמור ימשיך הלאה ולא יקרה לי שום דבר. חשבתי לעצמי שאם יעבור שם מושבניק אחר הוא בטח יצחק עליי נורא, או שגם הוא יצרח ויברח, מי יודע אם זה לא חמור רפאים שרודף את המושב או משהו, כי מה עוד יכול להצדיק תגובה כזו מבחור שרוצה להכיר בחורה כדי להתחתן איתה בהמשך? בחסדי שמיים החמור המשיך הלאה ולא חיפש אותי. ממקומי מאחורי הספסל, עם כל החשש שהרגשתי, הוא היה נראה דווקא די חמוד, מה שאני לא יכולה להגיד על הבחור הנוטש, שחזר רק אחרי דקות ארוכות, אמר שהוא פשוט נבהל ואפילו לא התנצל.

הסיפור הזה לימד אותי כמה חשוב לבחון את הקשר גם בזמנים מלחיצים של אי-וודאות. החיים לא תמיד רגועים ונינוחים, ואני ידעתי שאני רוצה להתחתן עם מישהו שבזמני לחץ וסטרס לא יברח ויעזוב אותי להתמודד לבד. אני רוצה מישהו שיעמוד איתי ביחד מול האתגרים ויתמוך, יגונן ויעזור, שנוכל לעבור אותם ביחד ולנצח. כשחזרתי הביתה אחרי הדייט המוזר הזה דיברתי עם חברה והיא שאלה אותי איך היה. אמרתי לה שאני לא בטוחה אם החמור האמיתי הלך מאחוריי או ברח מלפניי.