כהנת הדייטים היא מסרבת לשלוח תמונה לפני הדייט | פרידה גרשוני עונה

דייטים היו ויהיו נושא רגיש. לא כולם יודעים איך להתנהל, לא כולם מבינים מה לא כדאי לומר. המנטורית וכוהנת הדייטים פרידה גרשוני משיבה לשאלות הגולשים ועושה סדר בתהיות של כולנו| והפעם, מה עושים כשהבחורה מסרבת לשלוח תמונה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 17:40 טז באלול התשפב

היא מסרבת לשלוח תמונה לפני הדייט | פרידה גרשוני עונה
צילום: shutterstock

אביהו שואל: מה עושים כשהבחורה מסרבת לשלוח את התמונה שלה לפני הדייט?

היי פרידה, שמי אביהו גדסי. אני בן 29 ועשרה חודשים, נמצא בשידוכים כבר 15 שנים. לאחרונה דודה שלי רבקה שלחה לי מספר טלפון של עלמה חביבה. היא דואגת לי לדייטים מדי פעם, ובחוג השחייה השבועי שלה מדברת עם החברות ובודקת מי עדיין לא התחתנה. ממש נפלאה. בכל אופן, היא שלחה לי מספר טלפון של מישהי שנשמעת אחלה. סטודנטית לריפו בעיסוק, שם משפחה אשכנזי. מה רע. רק בעיה אחת, היא לא שמה תמונה בפרופיל שלה בווטסאפ, ואחרי שדיברנו קצת בהודעות וקבענו דייט ראשון בכיכר, רציתי לדעת איך היא נראית. רק הגיוני מצידי להבין לקראת מה אני הולך.

לכי תדעי, כבר היו סיפורים של כאלה שטעו בדייט, התבלבלו והתחתנו עם הבחורה הלא נכונה. תארי לך מה זה, חיים שלמים של טעות שאפשר היה למנוע לו רק היו מקבלים תמונה של המיועדת לפני. זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע, את מבינה? אז ביקשתי ממנה. ביקשתי שתשלח לי למייל שלוש תמונות באיכות גבוהה, אחת מקרוב, אחת מאחור, ואחת בעמידה. כדי שאדע עם מי יש לי עסק. ביקשתי יפה, בחיי, שלחתי סמיילי ואימוג'י של פרח והבטחתי שאם התמונות יהיו סבבה אני מזמין אותה לטרופית עלי. היא בתמורה קראה לי סתום, אמרה שאני לא אתחתן בחיים וחסמה את המספר שלי. מה לעשות עכשיו?

פרידה גרשוני עונה: הכי טוב זה לרגל כמו פעם

אביהו היקר, שמחתי לקבל את פנייתך. זה מזכיר לי את השיחה הראשונה עם הגרוש השני שלי, חזקל. היינו כל כך תמימים אז, נצבט לי הלב כשאני נזכרת. בזמנו היה הרבה יותר קל. את התמונות העברנו בדואר רגיל, וכאשר הייתה מגיעה תמונה של משודך מכוער, היינו מעמידים פנים שהדוור שוב דילג על הבית שלנו בכוונה. לעניינו, עצתי לך היא, ברר את הכתובת שלה והתחל בהצצות. כן כן, אין שום בושה בעניין. אני מבטיחה לך. זו בדיוק הייתה המטרה שלה כאשר היא סירבה לשלוח את התמונות ההן. היא רק רוצה לראות אותך מקרוב, הרי זה כל כך ברור.

שאל את דודתך הקשישה היכן מתגוררת העלמה, ולעת ערב תגיע לרחוב. מציעה לך לתפוס מקום טוב על המדרכה ממול ולחכות עד שהיא תצא מהבניין. לאחר מכן, אם לא התאכזבת מהמראה, גש אליה והצג את עצמך בנעימים. אל תשכח לחייך, האמן לי, זה מוסיף פלאים ועל כל פשעים יכסה יישור שיניים איכותי. מי כמוני יודעת, שילמתי הון תועפות על השתלת השיניים של זבולון גם לאחר מותו. שא ברכה אביהו, ואל תשכח להזמין אותי לחתונה, אני צופה לכם עתיד מזהיר, וכבר משריינת מקום לטיפול הזוגי. 

הכותבת היא כהנת דייטים, מנטורית, מאמנת, מומחית זוגיות ופיננסים, נשואה שלוש פעמים ואמא לשני אוצרות, אלמנה מהגרוש האחרון זכרונו לברכה, שהלך לעולמו במפתיע כאשר נחנק מביצה רכה בשעת ארוחת הערב.