כיפה משדכת 5 הדרכים של בחורים ובחורות מהמגזר הדתי למצוא זוגיות

לאהבה יש דרכים רבות, אבל להיכרויות פחות. מדי יום צצות יוזמות חדשות להיכרות, החלטנו לכבוד יום האהבה לעשות לכם סדר - קבלו את חמש הדרכים הנפוצות ביותר לחתונה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 11/08/22 16:00 יד באב התשפב

5 הדרכים של בחורים ובחורות מהמגזר הדתי למצוא זוגיות
צילום: shutterstock

כולנו מכירים את הסיפורים הלא שגרתיים על הדרך שבה זוגות הכירו, אבל אם נהיה כנים, בסופו של יום רוב האנשים מכירים את החצי השני שלהם בדרכים השגרתיות. לכבוד יום האהבה (הוולנטייז למניינם) אספנו בשבילכם את חמשת הדרכים הכי נפוצות להכיר את החצי השני שלכם אם גדלתם בציבור הציוני-דתי, ואולי אפילו לתת רעיונות למתקשים בתחום, התחלנו. 

1. הבסיסי ביותר- תנועות הנוער

שימו בנים ובנות בגילאי העשרה ביחד בחדר עם צבעי גועש, ותקבלו עלילה שלא מביישת הרבה טלנובולות טורקיות. כל אחד מכיר את הסיפור על המדריך הכריזמטי, הקומונרית התותחית או סתם שני חניכים במחנה. בכל סניף יש את קיר הגאווה שמראה את מספר ההצלחות בדמות לבבות עם זוגות מחייכים. תהנו במסעות!

2. הרנדומלי- שירות/צבא

אם עברתם את הגיל של הסניף ולא מצאתם עדיין את בן או בת זוגכם, אל דאגה. כי תמיד יש לכם אפשרות להכיר גם בשלב הבא. בין אם את הקומונרית של הסניף והוא בוגר מבוקש, או ששמרתם ביחד במוצב בגבול. שנות הצבא והשירות מספקות שלל מפגשים רנדומליים שפעמים רבות מובילים לסיפורים חמודים ומרגשים, רק אל תשכחו את המדינה בדרך, טוב?

גם שריונרים יוכלו לבקש מיוחדת

אז מתי את יוצאת מהתקן?  צילום: Michael Giladi/Flash90

3. הקלאסי- שידוכים

כן כן, קראתם נכון. אמנם זו מילה ששמורה לעולם החרדי אבל גם אצלנו רוב האנשים בסוף מכירים דרך טוב ליבם של מכריהם שחושבים על התאמה בשבילם. בין אם זה חבר טוב, או שכנה שחשבה עליכם. בסוף מעבירים פרטים, לוקחים יוזמה ובונים בתים. אז תתחילו לחשוב ותשלחו את החברים שלך לדייט מביך בבית קפה, מקסימום תצא חתונה.

4. למתקדמים בלבד- אוניברסיטה

מי אמר שבאים לאוניברסיטה רק בשביל ללמוד? אמנם התירוץ הרשמי להיכנס לכותלי האקדמיה הוא התואר שתקבל בסוף, מודים. אבל מי אמר שאין הפתעות בחיים? עבודה בזוגות או סתם מטען למחשב שנשכח יכולים להיות אחלה שורת פתיחה אם ראיתם איזה מישהו או מישהי חמודים בספריה, לא נגלה להם מאיפה הרעיון, מבטיחים.

דייט בתקופת הקורונה

דייט על הדשא בקמפוס צילום: shutterstock

5. המרושתים- אתרי היכרויות

אם פעם אתרי היכרויות היה דבר מוזר וסקטוריאלי, כיום יש פלטפורמות רבות וחדישות שמושקעות כולם בחיבור בין אנשים, מאפליקציות למיניהם דרך אתרי אינטרנט ברשת ועד רובוטים בוואצאפ, תכינו הודעת פרטים. תבחרו תמונה מחמיאה ותקוו שמישהו יבחין בכם בצד השני. שיהיה בהצלחה!

צילום: shutterstock

עדיין מחפשים את האבידה? פנו אלינו ואולי נוכל לסייע, רווק בשבוע ממתין בדיוק עבורכם. אנחנו מחכים להזמנה, יום האהבה שמח!