כיפה משדכת "מנת הדגל שלי בבישול היא פיתה עם חור באמצע"

הצעה של הדודה, חתונה של חבר או אתר היכרויות. צעירי המגזר שבעים מהצעות שידוכין לא יעילות. אז הגיע הזמן וגם כיפה נרתמת לעניין. הכירו את המדור החדש, ואל תשכחו, בקרוב אצלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/21 15:38 כט בחשון התשפב

"מנת הדגל שלי בבישול היא פיתה עם חור באמצע"
נריה לוי, צילום: Eastside Studio

הכירי את נריה לוי, בן 33, בחור דתי מהמרכז. הוא מלמד קולנוע ומנהל שיווק ותפעול בחברה ללימודי קולנוע. סקרן, אוהב ללמוד תמיד, מעדיף לצחוק אבל יודע להיות רציני כשצריך. אוהב לקום לפני הזריחה, וחולם על חיים משמעות ושמחה, יצירה ואהבת אדם. מחפש בחורה פשוטה, כנה, עם לב טוב וענווה, יפה ומבינה עניין, שרוצה להתקדם ביחד, גם מבחינה רוחנית.

איך נראה הבוקר המושלם שלך?

יושב על שפת הים. אור ראשון. גלים מלטפים את כפות הרגליים. צלילי גיטרה שקטים בוקעים מהידיים. אהבה מימין ובוני משמאל. (עכשיו אתם שואלים: "מי זה בוני?" תנחשו).

מתי התקבלת לעבודה בפעם הראשונה?

גיל 16, הייתי ארזן ושליח בסופר. אחרי הרבה טיפים ברוך ה' ושנתיים שהתגלגלתי עם עגלות בכבישים יכולתי סופסוף לקנות את המצלמה החצי מקצועית הראשונה שלי, 6300 שקלים עוברים לסוחר, לא הרגשתי שהוצאתי שקל. 

מהי ההופעה האחרונה שלך?

ההופעה הרצינית האחרונה שהייתי בה היא של רוג׳ר ווטרס (מפינק פלויד), אי שם ב-2006. 40,000 איש על שדה חומוס באזור לטרון. סאונד מטורף וביצוע מרשים, מאחל לעצמי הפקה שכזו.

ספר שאתה לא ממליץ עליו?
אם יש גן עדן

שורה משיר שלא יוצאת לך מהראש:

 If you never try, then you'll never know” (Coldplay)“

הקנייה הכי טובה שלך?

הגיטרה שלי, לשמוע ולהתמכר. זר לא יבין.

איך נקראת הקבוצה שלך עם עצמך בוואטסאפ?

אני ועצמי, קונספט הקבוצות העצמיות האלה נראה כמו פספוס של ווטסאפ אבל יש בו מן הגאונות. 

מנת הדגל שלך בבישול?

פיתה עם חור באמצע, מטוגנת קלות, במילוי וציפוי חביתה מתובלנת. עף לכם הסכך! תוסיפו גם בצל מטוגן ואתם בכלל עפים! אבל זהו, חוץ מזה לא יודע לבשל. מחפש אחת שתלמד אותי. 

המסננת

המסננת צילום: כיפה