רווקים: מצאתם כבר איפה להיות בחגים? אלו ההמלצות שלנו!

לקראת חודש החגים המתקרב רווקים ורווקות רבים מחפשים מקום מפלט מבית ההורים ומהמשפחתיות, אם גם אתם מחפשים את עצמכם ולא יודעים לאן ללכת, אספנו עבורכם את רשימת היעדים הפופולריים ביותר, אז סגרו כרטיס טיסה או אוטובוס וצאו לדרך!

חדשות כיפה אהבה פז, חדשות כיפה 23/09/19 15:38 כג באלול התשעט

רווקים: מצאתם כבר איפה להיות בחגים? אלו ההמלצות שלנו!
צילום: נתי שוחט פלאש 90

חודש תשרי הוא חודש עמוס בחגים ולעיתים גם במשפחתיות דביקה, רווקים ורווקות רבים מחפשים יעדים בהם יוכלו ליהנות מהחגים ולא לשבת בשולחן ההורים ולסבול ממבטים מרחמים, לחשושים והערות עוקצניות. אספנו עבורכם המלצות ליעדים המומלצים עבורכם לחגים, סעו ותחזרו לספר חוויות: 

הודו: מרכזי התיירות בצפון הודו מתאימים במיוחד לאוהבי הזרימה והנחת שמחפשים אווירת חג קצת שונה מהבית, בבתי חב"ד יש תפילות מסודרות אוכל טוב וחדרים לשינה, ברחוב ההודי מכירים את חגי ישראל ולכן הרבה מהחנויות יהיו סגורות, לחבר'ה יותר פתוחים שמחפשים פחות מחויבות ורוצים לעשות הכל באווירה יותר קלילה יש את הלב היהודי שם מכינים לבד את האוכל ושותפים מלאים לפעילות, בית שאתה חלק ממנו, יש סליחות, שירים ואווירה נעימה ופתוחה. מאות חבר'ה מגיעים לשם ונהנים מאווירת חג מעניינת עם משחקים, צחוקים והרבה כיף.  חשוב לדעת: צריך להזמין מקום ולשלם מראש לארוחות ראש השנה והחגים, אז למרות שרציתם הודו כדי לא לתכנן כלום חשוב שתרשמו ותדאגו שלא תשארו בחוץ:) 

צילום: שירה ארזי

 

נפאל: בבית חב"ד בקטמנדו עיר הבירה של נפאל תפגשו את השליחים הרב חזקי וחני ליפשיץ, שיהפכו ברגע להיות לכם ממש כמו אבא ואמא לכמה ימים. "החגים בנפאל ידועים כמושכים אליהם המון אנשים מכל גווני הקשת האנושית. צעירים, מבוגרים, דתיים, חילונים" מספרת חני "מגיעים לכאן רווקים ורווקות דתיים בכל הגילאים שלא רוצים לשבת בבית ההורים בשולחן החג עם האחים הקטנים הנשואים או החברים". שם תוכלו ליהנות מהווי ואווירה של צעירים עם סעודות, תפילות וחגיגות ועל הדרך גם שיחות והכלה מצד השליחים שדואגים ומפנקים. חשוב לדעת: חני גילתה לנו שהיא עושה גם הרבה שידוכים אז אם תהיו נחמדים אליה אולי תרוויחו כפול וגם תצאו משם עם בן זוג:) 

צילום: חב"ד נפאל

תאילנד: התפילות בראש השנה ויום כיפור, הסעודות כיד המלך ועונגי השבת המיוחדים בבית חב"ד בנגקוק תאילנד הפכו לשם דבר ויעד מועדף על צעירים רבים לתקופת החגים. כל מי שרוצה קצת פחות טרקים קשוחים כמו בנפאל ומחפש יותר אטרקציות, קניות בזול והרבה פאן יימצא את מבוקשו בתאילנד, ארבעת בתי חב"ד הפרוסים במדינה משמשים כבית יהודי לכל דבר ברמה גבוה עם אווירת חג, תפילות מסודרות שירים ואוכל טוב ממש כמו בארץ. חשוב לדעת: אחרי כל סעודת ערב שבת וחג בבית חב"ד בבנגקוק יש עונג שבת בבית של השליחים הרב נחמיה ונחמי וילהלם, אז אל תתמלאו בסעודה הראשונה כי האוכל הטעים באמת מחכה לכם בהמשך הערב.  

צילום: ארכיון חבד בנגקוק

סיני: למי שלא רוצה לטוס למזרח הרחוק ומחפש יעד קרוב וזול, הרבה שקט, חוף ואווירה, סיני זה היעד המושלם, הרבה מהצעירים מגיעים לשם בעיקר לחג הסוכות ולימי חול המועד בגלל מזג האוויר הנעים בתקופה זו, שם הם נהנים מחושות עם אוכל כשר שמשמשות כמעיין סוכות, הרבה ישראלים, חוף ים מדהים נחת והנאה מהקפיצה הקצרה בלי טיסה ובלאגנים. חשוב לדעת: החושות לא באמת כשרות לסוכה, הם רק לאווירה:)  

צילום: הדסה שר שלום

אומן: יעד פופולרי ביותר לגברים, שם תוכלו לחגוג את החג וליהנות מחוויה רוחנית מיוחדת של תפילות ראש השנה יחד עם עוד עשרות אלפי יהודים בציונו של רבי נחמן מברסלב, תפילות בסגנונות שונים באחד מבין עשרות המניינים הפזורים ברחבי העיר. חשוב לדעת: מחירי הטיסה לקראת ראש השנה יקרים, אבל החוויה שווה את זה לפחות פעם אחת בחיים.  

צילום: shutterstock

לגברים שבינינו יש אופציות נוספות כמו ללכת להיות שליחי ציבור או להשלים מניין במקומות אקזוטיים במיוחד בארץ ובחו"ל, כמו בפוסט בפייסבוק שבו חיפשו גברים להשלמת מניין באיטליה, אז אם מעניין אתכם לעשות את החג עם שליחות עקבו אחרי הפרסומים וחפשו ברשתות החברתיות את המקום שמחכה רק לכם. 

וכמובן הבית של ההורים תמיד מחכה לכם, ובבית הכנסת של ילדותכם אמנם יעשו לכם פרצופים על עצם היותכם עדיין רווקים אבל גם זו יכולה להיות חוויה תרבותית מעניינת, העיקר שיהיה חג שמח! 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן