"אתה בן עשרים ולקראת חתונה? תברח!"

פוסט שעלה לדף "וידויים של סרוגים" הצליח לעורר סערה, כאשר הכותב המליץ באופן חד משמעי לא להתחתן בגילאים מוקדמים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/19 18:22 ח בתמוז התשעט

"אתה בן עשרים ולקראת חתונה? תברח!"
צילום: shutterstock

דף הפייסבוק Srugim Confessions, מציג וידויים אישיים של בני ובנות המגזר הסרוג, אשר נשלחים אליו באופן אנונימי. וידוי שעלה לפני שעה קלה, הצליח להסעיר את הגולשים באופן מיוחד, וכך נכתב בו: "התחתנתי מוקדם מידי, הפכתי לאבא מוקדם מידי ושרפתי את כל שנות ה-20 שלי. הלכו החלומות על טיולים וקריירה, נשאר רק קן צפוף ואחריות כבדה מידי על הכתפיים. לקראת חתונה בתחילת שנות ה20? תברח!".

מנעד התגובות היה רחב ונע בין "חזק וברוך", להתנגדות חד משמעית, ורבים אף שיתפו מניסיונם האישי אחת הגולשות השיבה לו: "התחתנתי בת 19, יש לי 4 ילדים, קריירה' וחזרנו אתמול מטיול משפחתי בחו"ל עם הילדים. הכל תלוי בך". 

גולשת אחרת השיבה: "מהצד השני יש מלא אנשים שטיילו, חוו, טובעים בקריירה.. והיו נותנים הכל בשביל לקבל מעט מהקן הצפוף הזה. תנסה לחפש את הדברים שנותנים לך אושר במצב שכבר קיים". 

"גם לי עול המשפחה כבד ואין הרבה זמן לעצמי אם בכלל", כתב מגיב נוסף, "אפשר לקחת את הפוסט לשני כיוונים. אני מעדיף לקחת את זה לצד החיובי- כן ילדים ועבודה ידרשו את הזמן הכסף והחיים שלך- אתה תידרש לתת הכל בשבילם.  לפני שאתם עושים את הצעד הזה עליכם לחשוב טוב. רוב הזוגות לא חושבים על ילד תוך שנה".

והוסיף: "זה אומר שהבחורה המדהימה לה נישאת, הופכת לפקעת הורמונים הריוניים תוך חודשים ספורים (לפעמים כל מה שצריך זה 3 חודשים מהחתונה), ובמשך לפחות שנה הקשר נכנס להתמודדויות לא פשוטות. להיות הורים זה מקצוע מטורף, ובלי הכנה מתאימה ובלי האידאל של להוסיף עוד חיים, זה נראה קשה מאוד. תבדקו מה אתם רוצים מעצמכם לפני שאתם קופצים לצעד הזה של חתונה". אז באיזה צד אתם? ספרו לנו בתגובות.