ראש הממשלה על הלוחם עמית בן יגאל: "דבר שקשה להבין את העוצמה שלו"

חדשות כיפה בשיתוף רשת מחסני חשמל 08/06/20 09:53 טז בסיון התשפ

ראש הממשלה על הלוחם עמית בן יגאל: "דבר שקשה להבין את העוצמה שלו"
צילום: באדיבות המצולם

במעמד חגיגי ומרגש שנערך בלשכתו בשבוע שעבר, השתתף ראש הממשלה נתניהו במיזם מיוחד לכתיבת אות בספר תורה, הנכתב בימים אלו לעילוי נשמתו של לוחם צה"ל, עמית בן יגאל ז"ל, שנפל במהלך פעילות מבצעית בכפר הפלסטיני יעבד שבשומרון, לפני כשלושה שבועות. 

במהלך הטקס המיוחד, שנערך בהשתתפותו של אביו של הלוחם, ברוך בן יגאל, אמר ראש הממשלה בהתרגשות: "זה דבר שקשה להבין את העוצמה שלו - אני חוויתי את זה כאח שכול וראיתי את הוריי חווים את זה. אשתי שפגשה אתכם גם כן מאוד התרשמה מכם ומעמית".

"אני שמח שיש לי את הזכות לכתוב כאן אות בספר התורה לזכרו של עמית – זה דבר שמחבר את הכל. אני מודה לכם על האצילות שלכם", הוסיף נתניהו.

עמית בן יגאל מסר נפשו למעננו – כעת, ההזדמנות שלנו לגמול לו טובה, בכתיבת אות בספר תורה לעילוי נשמתו. הצטרפו עכשיו! >>>

מיזם כתיבת ספר התורה לעילוי נשמתו של עמית בן יגאל החל בשבוע שעבר, ביוזמת אתר 'הידברות'. בן יגאל היה כזכור בן יחיד, שעל פי חוק פטור משירות קרבי, ולמרות זאת התעקש להתגייס ליחידה קרבית מובחרת. כעת, לאחר נפילתו המצערת במהלך הפעילות המבצעית, הוחלט, כאמור, להנציח את שמו של עמית בספר תורה מיוחד הנכתב לעילוי נשמתו, בו ניתן לרכוש אות בכל עלות.

היעד לסיום ספר התורה הוא בשבוע הבא, בתאריך ה-30 לנפילתו של בן יגאל. ספר התורה עצמו, יוכנס לישיבה התיכונית צביה אלישיב בלוד. 

כתבו כעת אות בספר התורה לעילוי נשמתו של גיבור ישראל עמית בן יגאל, שמסר נפשו למען עם ישראל בפעילות מבצעית >>