הרב הראשי לישראל מצטרף למיזם כתיבת ספרי התורה לאחדות ישראל בימי הקורונה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/04/20 16:59 יט בניסן התשפ

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, מצטרף למיזם כתיבת ספרי התורה העולמי המתקיים בימים אלו לאחדות ישראל בימי הקורונה, וקורא לציבור להיות חלק מהמיזם, בכתיבת אותיות בספרי התורה.

"אשרי מי שזוכה לקיים את המצווה הגדולה ולהשתתף בה, בכתיבת ספר תורה. מצווה שעל ידה, אנחנו מייחלים שיקוים "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת" והברכה לא תסור מביתו", אומר הרב לאו בסרטון תמיכה נרגש במיזם, אותו פרסם.

הצטרפו כעת למיזם הייחודי לאחדות ישראל בימי הקורונה וקנו אות בספרי התורה >>>   

ברכתו של הרב לאו וקריאתו להצטרף למיזם, מצטרפת גם לברכתם של רבנים בכירים בציונות הדתית, וכן לברכתו של מנהיג הציבור החרדי ליטאי הרב חיים קנייבסקי, שהביע גם הוא את תמיכתו במיזם והעניק לו את ברכתו.

בנוסף לרבנים, הצטרפו לתמיכה במיזם וקראו לציבור לרכוש אותיות בספרי התורה, גם בכירים  סרוגים וזמרים: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, המרצה מיכי יוספי, החזן יצחק מאיר, והזמרים שולי רנד, יצחק רזאל וישי לפידות.

אל המיזם שהחל לפני מעט יותר משבוע, כבר הצטרפו למעלה מ-200,000 יהודים מרחבי העולם. מארגני המיזם, יהודים מברוקלין, בשיתוף יהודים מהארץ, מדגישים כי ניתן לרכוש אות בספרי התורה בכל עלות, לפי רצון הקונה, וכי הם מקווים כי אכן יעמדו ביעד הסופי - אות בספרי התורה לכל יהודי ברחבי העולם, לאחדות ישראל.

הצטרפו כעת למיזם הייחודי לאחדות ישראל בימי הקורונה וקנו אות בספרי התורה >>>