הרב יובל שרלו: מצטרף לתמיכה במיזם האחדות בספרי התורה של יהודי העולם

הרב יובל שרלו, מבכירי רבני הציונות הדתית, מצטרף לתמיכה במיזם כתיבת ספרי התורה העולמי, שהחל בשבוע האחרון בצל משבר הקורונה, במטרה להביא לאחדות בעם ישראל בתקופה הקשה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/04/20 12:02 יג בניסן התשפ

הרב יובל שרלו: מצטרף לתמיכה במיזם האחדות בספרי התורה של יהודי העולם
הרב שרלו, צילום: צילום מסך

בסרטון תמיכה במיזם אותו פרסם, הרב שרלו קורא לציבור להצטרף ליוזמה, ולקנות אותיות בספרי התורה: "'אתה אחד ושמך אחד ומי כעמך ישראל גוי אחד בארץ'. במקומות שעם ישראל מרגיש את המצוקה ואת הקושי הגדול, אנחנו נקראים להיות עם אחד. קבוצה אחת, העומדים לפני ריבונו של עולם ומבקשים בשם האומה הישראלית ישועה. על אחת כמה וכמה, כשאנחנו מתקרבים לפסח, שמשמעותו של קרבן הפסח, הוא הפיכת קרבנה היחיד, שכל אחד מביא מהבית, לאומה שלמה. הרעיון היסודי של כתיבת ספר תורה, שיאחד באמת את כל עם ישראל, ללא מפלגתיות וללא עדתיות וללא כל הדברים המפרידים שזאת מהות נשמתנו, התורה האחת שנתנה לכל עם ישראל, הוא רעיון מבורך". 

הצטרפו למיזם שמביא לאחדות ישראל בקניית אות בספרי התורה בימי הקורונה 

הרב הוסיף ביחס למיזם כי "כשהוא מבוצע כך, כשכולם שותפים בו, ושאר הכסף הולך לאיחוד הצלה, כדי שיצילו כל יהודי, ללא שום הבדל, זוהי עמידה ראויה ונכונה לפני ריבונו של עולם, בבקשת ישועה לעמו ישראל ומתוך כך, לעולם כולו. לא רק עלינו אנחנו מסתכלים, אלא הבקשה הגדולה שהתורה הגדולה, תביא ישועה לאומה הישראלית ולכלל העולם. אני מאוד תומך ברעיון שכולנו נצטרף מסביב לספר תורה אחד. חג שמח". 

אל המיזם, שכאמור, החל בשבוע האחרון, הצטרפו כבר למעלה מ-180,000 יהודים שרכשו אותיות בספרי התורה, כאשר שאיפת היוזמים, היא שלכל יהודי בעולם תהיה אות בספרים, במטרה להביא לאחדות ישראל בימי המשבר הקשים. מלבד הרב שרלו ורבנים נוספים בציונות הדתית, הצטרפו לקריאה לתמוך במיזם ולקנות אותיות בספר התורה אף מספר אמנים, בהם הזמרים החסידיים אברהם פריד ומרדכי בן דוד, הזמרים שולי רנד וישי לפידות, ועוד. 

מארגני המיזם מדגישים כי ניתן לקנות אות בכל סכום בו מבקשים לקנות אות, כאשר גביית כסף עבור אות היא רק לכיסוי מינימלי של הוצאות המיזם. בנוסף, הודיעו מארגני המיזם כי במדיה ותיוותר כמות כסף מעבר לנדרש, היא תיתרם לארגון 'איחוד הצלה', במטרה לחזק את הארגון בשירותי הרפואה וההצלה אותם הוא מעניק בצל משבר הקורונה. 

הצטרפו לקריאת הרב יובל שרלו ורבני נוספים לקניית אות בספרי התורה שמאחדים את עם ישראל בצל משבר הקורונה