מרגש: יהודי מניו יורק מספר מה הביא לשיפור משמעותי במצבו לאחר שחלה קשות בקורונה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/04/20 12:34 יב בניסן התשפ

מרגש: יהודי מניו יורק מספר מה הביא לשיפור משמעותי במצבו לאחר שחלה קשות בקורונה
צילום: יחצ

סיפור יוצא דופן מארצות הברית: יוסי מאיורצ'יק, תושב אחת הקהילות היהודיות בניו יורק, אושפז לאחרונה במצב קשה בבית חולים בעיר, לאחר שכמו רבים מבני קהילתו ושאר הקהילות היהודיות, חלה בקורונה.



בסרטון נרגש אותו הוא מפרסם מחדרו שבבית החולים, מאיורצ'יק מספר: "הייתי מאושפז במצב קשה כבר עשרה ימים. אחרי כמה ימים קשים של אשפוז בבית החולים המצב רק הלך והחמיר. עשו צילום X-RAY של הריאות ואמרו שהמצב מאוד חמור".

אלא שכאן, חלה תפנית יוצאת דופן בעלילה: "חבר שלי, שלום סיימון, שאל אותי אם הוא יכול לקנות לי ולמשפחתי אותיות בספר התורה שכותבים להצלת העם ולעצירת המגפה. אמרתי לו שכמובן. ממש עשרים דקות אחר כך, הרופא נכנס ואמר לי שהמספרים התחילו לרדת והמצב התחיל להשתפר. וברוך ה' שבוע עבר ומאז הכל רק משתפר. זה הכוח של האות", מספר מאיורצ'יק בהתרגשות.
הצטרפו וקנו גם אתם אות בספרי התורה >>> 

מאיורצ'יק מוסיף ואומר כי לאחר שקנה אות בספר התורה לחברו לחדר, יהודי חסיד קרלין, אף במצבו שלו חל שיפור: "יש לי פה חבר לחדר, יהודי חסיד קרלין. קניתי לו אות והוא ממש התרגש, וסוף סוף גם הוא הצליח להניח תפילין ומצבו משתפר. ישר כוח לכל המארגנים של ספר התורה הזה. בעיניי ראיתי איך שזה עובד ומביא ישועות. מי ייתן ואף אחד לא יצטרך את זה, אבל עד אז - אנא תשתתפו בזה!", חותם.

מאיורצ'יק למעשה מצטרף ללמעלה מ-140,000 יהודים ברחבי העולם, שרכשו אות בספרי תורה, הנכתבים בימים אלו ביוזמת קבוצת יהודים מארה"ב ומישראל, על מנת להביא לאחדות ישראל ולעורר רחמי שמיים לעצירת התפשטות המגיפה, כאשר המטרה הסופית היא להביא לכך שלכל יהודי ברחבי העולם תהיה אות באחד מהספרים.

להשתתפות במיזם האחדות הלאומי ולקניית אותיות בספרי התורה – הקליקו כאן >>>