רון חולדאי על התחבורה הציבורית בשבת: "פריצת דרך"

'נעים בסופש', השירות החדש של תחבורה ציבורית בשבתות בגוש דן יצאה לדרך בשבת האחרונה. ראש עיריית תל אביב ברך על היוזמה ואמר כי מדובר בשירות מדהים ובתענוג גדול

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 23/11/19 18:16 כה בחשון התשפ

רון חולדאי על התחבורה הציבורית בשבת: "פריצת דרך"
רון חולדאי, צילום: Miriam Alster/Flash90

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי הצטלם בשבת לצד שירות התחבורה הציבורית החדש בגוש דן 'נעים בסופש' ואמר: "נעים בסופ"ש. אפילו נעים מאוד בסופ"ש. שירות מדהים ותענוג גדול לפגוש תושבים מרוצים בשבת. אכן פריצת דרך".

'נעים בסופש', השירות החדש של תחבורה ציבורית בשבתות בגוש דן היא יוזמה של הערים ת"א-יפו, גבעתיים, רמת השרון וקריית אונו. היוזמה החלה בפעם הראשונה בשבת האחרונה ובינתיים היוזמה היא בסבסוד העיריות ולא מכספה של המדינה.

יו''ר סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי, ח''כ אופיר סופר אמר בתגובה על הפעלת קווי התחבורה בגוש דן בשבת כי הפעלת תחבורה ציבורית בשבת מהווה פגיעה חמורה והתדרדרות נוספת של הסטטוס קוו. "אינני נגד התערבות בחיי הפרט של אזרחי המדינה, אך יש לכבד את אופיה היהודי במרחב הציבורי. מצפה לקריאה חד משמעית של רה''מ ושר הפנים כנגד הפגיעה בקדושת השבת. 'יותר מששמרו ישראל על השבת- שמרה השבת אותם'".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן