הרב שמואל אליהו :"אם אנחנו נוותר היום לתנועה הרפורמית בכותל – מחר נמצא אותם בקודש הקודשים"

הרב שמואל אליהו יוצא בקריאה נחרצת לתמוך בגיוס ההמונים למען המשך התפילות בראשי חודשים כנגד חילול הכותל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/11/19 18:07 טז בחשון התשפ

הרב שמואל אליהו :"אם אנחנו נוותר היום לתנועה הרפורמית בכותל – מחר נמצא אותם בקודש הקודשים"
הרב שמואל אליהו, צילום: צילום מסך

בסרטון שפרסם הרב שמואל אליהו,רבה של צפת, הוא מחזק את מארגני התפילות בראשי חודשים בכותל כנגד חילול הכותל שעושות שם מידי חודש נשות הכותל והארגונים הרפורמים, וקורא לציבור לתמוך בהמשך התפילות.

מרכז ליב"ה הפועל יחד עם כמה ארגונים שהתאגדו ל'מטה המשותף למען קדושת הכותל' מארגן מעל שנתיים תפילות המוניות בראשי חודשים בכותל מול הפרובוקציה וחילול הכותל הנעשה שם בכל חודש על ידי נשות הכותל.  בתפילות נוטלות חלק מאות מתפללות ומתפללים והן הביאו לכך שהכותל לא מבוזה ו'נשות הכותל' נדחקות לקרן זווית והן מתקשות לייצר את הפרובוקציה שהתרגלו לייצר.



לתרומות לחצו כאן

ישנם רבים מאוד המבקשים להגיע לתפילות מכל הארץ ולרשותם עומד מערך הסעות בכל חודש. כעת, למרות הביקוש הרב, זקוקים לתקציב על מנת להמשיך את ההסעות, מה שהביא לחשש כבד שהתפילות ייפסקו וחילול הכותל שוב יגבר. לכן יצאו המארגנים לגיוס המונים של 32 שעות על מנת להמשיך בתפילות המונעות את חילול הכותל.

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, שפעמים רבות משתתף בתפילות בעצמו ומוביל אותם, יוצא בקריאה לתמוך בקמפיין גיוס המונים שמסתיים היום, יום חמישי בערב.

בסרטון אומר הרב שמואל אליהו "אני רוצה לחזק את מרכז ליב"ה בפעולה שהם עושים, בדיוק בדברים של הליבה של הקודש לעם ישראל."

הרב מסביר "צריך לדעת, שאם אנחנו נוותר היום לתנועה הרפורמית בכותל – מחר נמצא אותם בקודש הקודשים. הם ינסו להשפיע שם! צריך לדעת את זה: קודש – הוא רק קודש. מי שרוצה דברים אחרים – שיחפש לו מקומות אחרים בעולם. בירושלים?! במקום הקודש?! בהר בית ד'?! – צריך להיות מה שמותאם לַמקום, מותאם לדברי ד'. לא ייתכן שבמקום של הקב"ה שם ינסו לרמוס, לרמוס את חצרו של הקב"ה?!"

לסיכום קורא הרב להצטרף לתמיכה בקמפיין שלו נותרו עוד מספר שעות "אנחנו רוצים לחזק את תנועת ליב"ה, ואת כל מי שתומך בה, כי משם תצא ברכה לכולנו."