שנה לרצח: מכניסים את ארי פולד ז"ל לסוכה

במלאת שנה להרצחו הופץ קישוט מיוחד לסוכה שעוצב לזכרו. בקישוט מופיעה המשנה ממסכת אבות: "הווי עז כנמר ורץ כצבי וגיבור כארי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/19 20:04 יג בתשרי התשפ

שנה לרצח: מכניסים את ארי פולד ז"ל לסוכה
ארי פולד הי"ד, צילום: פלאש 90, גרשון אלינסון

גם השנה מכניסים את ארי לסוכה: במלאת שנה להרצחו של ארי פולד הי״ד בצומת גוש עציון, הופץ היום (מוצ"ש) קישוט מיוחד לסוכה שעוצב לזכרו. הקישוט התפרסם לראשונה לפני שנה, ימים ספורים לאחר הרצח הנורא בפיגוע בגוש עציון.

עם פרסום הקישוט בערב סוכות תשע"ט נתלה הקישוט בסוכות רבות בארץ ובעולם ואף בסוכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. בקישוט מופיעה המשנה ממסכת אבות: "הווי עז כנמר ורץ כצבי וגיבור כארי" וכן נכתב, בהצעדה לגבורתו של ארי פולד הי"ד. 

את פרסום הקישוט יזמו חבריו ושותפיו של איתן פולד, אחיו של ארי, ללשכת שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שמסרו: "גבורתו של ארי שחתר למגע ונלחם עד נשימתו האחרונה על מנת להגן על חפים מפשע בגבורה אדירה ריגשה רבים. גם כיום, כשנה לאחר לכתו הולך ומתברר עד כמה דמותו של ארי חקוקה בהיכל הגבורה של העם היהודי ועד כמה הדרך בה הלך מאיתנו מסמלת את הדרך שבה הוא חי. בעוז ובגבורה. גם השנה, אנו מבקשים להוקיר את גבורתו ולהזכיר את דמותו המיוחדת בכל סוכה בארץ ובעולם".

הקישוט מופץ בחינם לכל דורש וניתן להדפסה והוא זמין גם כאן בקובץ PDF


להורדת הקובץ

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן