מאות מתפללים בתפילה מיוחדת בקבר יהושע בן-נון

הכניסה למתחם התקיימה לקראת ראש חודש אלול שיחול ביום ראשון הקרוב. כ-600 בני אדם הגיעו לכפר כיפל חארס שבשומרון כדי לשאת תפילה | צפו

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/08/19 11:28 כט באב התשעט

מאות מתפללים בתפילה מיוחדת בקבר יהושע בן-נון
מאות מתפללים, צילום: מנהלת קבר יוסף

לקראת ראש חודש אלול, כ-600 בני אדם הגיעו הלילה לתפילה מיוחדת סמוך לקברו של יהושע בן נון בכפר כיפל חארס שבשומרון. ראש המועצה שומרון, יוסי דגן אמר: "נמשיך לשמר את המקומות הקדושים בשומרון למען הדורות הבאים".

הכניסה התקיימה לקראת ראש חודש הרחמים והסליחות - שיתקיים ביום ראשון הקרוב, כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון באמצעות מנהלת קבר יוסף והמתנדבים הרבים המסייעים שם, ובליווי צה"ל. 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר הערב: "אנחנו נמשיך לקיים את חובתנו לעם היהודי, לשמור ולשמר את המקומות הקדושים בשומרון. ובהם את קבר יהושע בן נון. חלק מזה היא שמירה על תנועה מתמדת והבאת מתפללים מכל רחבי הארץ לפקוד את המקומות הקדושים ולהתפלל בהם. הזכות של הדור שלנו לפקוד מקומות שאלפי דורות רק חלמו עליהם לא תסולא בפז ואנחנו נמשיך לשמור על המקומות הללו: קבר יהושע בן נון, קבר יוסף,  למען הדורות הבאים. אנחנו מצפים מממשלת ישראל לקחת צעד אחד קדימה ולהחיל ריבונות על יו"ש ובוודאי על המקומות הקדושים". 

דגן הודה למנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים בשומרון, לחטיבת אפרים שליוותה את הכניסה ולאלפי המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ מדי חודש ומסייעים לשמור על הגחלת.