תפילה לפני בחירות

רגע לפני שאתם שמים פתק בקלפי, שבתקווה אכן יקבע את עתיד המדינה ל-4 השנים הקרובות, התפללו שהקב"ה יזכה אתכם לבחור נציגים ראויים

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 23/03/21 09:06 י בניסן התשפא

תפילה לפני בחירות
צילום: David Cohen/Flash90

אנא ה', זכנו לבחור נציגים שימלאו שליחותם כראוי, שיגנו על עם ישראל מפני אויבינו מבית ומחוץ בחוקים ובמעשים. שימנו שופטי צדק ויחוקקו חוקי צדק. שיגנו על החלשים וישברו זרוע רשעים עושי העוול. שיפעלו לחנך את ילדים ישראל בדרך ה' ולא בדרכים זרות. שיחזקו את עולם התורה וירבו כבוד תורה וכבוד שמים.

אנא ה', ניבאת לנו בידי עבדיך הנביאים "הִנְנִי מֵבִיא אוֹתָם מֵאֶרֶץ צָפוֹן וְקִבַּצְתִּים מִיַּרְכְּתֵי אָרֶץ". 
הבטחתנו על בניין עם ישראל וארץ ישראל. "עוֹד אֶבְנֵךְ וְנִבְנֵית בְּתוּלַת יִשְׂרָאֵל"; "עוֹד תִּטְּעִי כְרָמִים בְּהָרֵי שֹׁמְרוֹן נָטְעוּ נֹטְעִים וְחִלֵּלוּ". 

אנא ה', זכנו לבנות בתים, דרכים ויישובים בארץ ישראל. זכנו שלא נהרוס חלילה, שנציגנו לא יסגירו את ארץ ישראל לידי זרים. שיגנו עליה בתוקף ולא ברפיון ידיים. 

אנא ה', זכנו לקיים מצוות מינוי מלך מבית דוד כמו שנאמר: "שׂוֹם תָּשִׂים עָלֶיךָ מֶלֶךְ אֲשֶׁר יִבְחַר ה' אֱלֹקֶיךָ בּוֹ מִקֶּרֶב אַחֶיךָ תָּשִׂים עָלֶיךָ מֶלֶךְ לֹא תוּכַל לָתֵת עָלֶיךָ אִישׁ נָכְרִי אֲשֶׁר לֹא אָחִיךָ הוּא". 

וִיהִי נֹעַם אֲ-דֹנָי אֱלֹקֵינוּ עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵֹה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵֹה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ וִיהִי נֹעַם אֲ-דֹנָי אֱלֹקֵינוּ עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵֹה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵֹה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ.