מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרב שמואל אליהו חיבר נוסח מיוחד להדלקת נרות

הרב שמואל אליהו חיבר נוסח תפילה מיוחד להדלקת נרות שבת בעקבות המלחמה. "נוסח תפילה מיוחד להדלקת נרות עבור השבויות והשבויים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/23 10:58 כח בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 13/10/23 17:20

הרב שמואל אליהו חיבר נוסח מיוחד להדלקת נרות
הדלקת נרות שבת, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לקראת כניסת השבת, רבה הראשי של צפת, הרב שמואל אליהו חיבר נוסח מיוחד להדלקת נרות שבת לשחרור החטופות משבי החמאס. במכתב שפורסם בשם הרב, נכתב: "בשבת האחרונה נחטפו נשים רבות לעזה והן בסכנה גדולה מאוד. הן עברו ועוברות השפלות גדולות. הן בחושך גדול ובאימה גדולה. חלקן נמצאות שם עם הילדים שלהן. הן צריכות את העזרה שלך".

"בשביל כל הנשים שכל כך דואגות וצריכות את התמיכה"

עוד כתב הרב: "תדליקי את האור בשביל כולן. תתפללי עליהם מול הנרות. תדליקי את האור בשביל כל הנשים הגיבורות שהבעל והילדים שלהן מסכנים את חייהם ונלחמים למען כולנו. תתפללי בשביל כל הנשים שכל כך דואגות וחוששות וצריכות את התמיכה שלך. תדליקי את האור ותתפללי בשביל כל הנשים שנמצאות בעצמן בחזית. נלחמות או גרות בישובים שנמצאים בסכנה. תדליקי את האור הזה בשביל להאיר את הבית שלך".

נוסח הבקשה המיוחדת שיש לקרוא לאחר הדלקת הנרות

אנא ה' עזור נא לכל הנשים והאנשים המוחזקים בעזה, הוצא אותם מחשיכה לאורה. אנא ה' הושיעה נא. אנא ה' הצליחה נא. אנא ה' שלח רפואה שלימה לכל הפצועים. שלח נחמה למשפחות השכולות. שלח אומץ וכח לכל הנשים שבעליהם נמצאים בחזית. לכל הילדים, לכל ההורים המודאגים. אנא ה' תן כח לכל הלוחמים שמור עליהם מכל משמר. הגן עליהם. הגן על תושבי הדרום והצפון וכל מדינת ישראל. שנמשיך להיות ביחד, עם אחד. שנעזור אחד לשני. אנא ה' הושיעה נא אנא ה' הצליחה נא. אמן ואמן.