מסתבכים עם אחסון הסוכה? החברה שמציעה פתרון יצירתי במיוחד

חברת האחסנה AVIA מציעה שירות עבור מי שבכל שנה מחדש נלחם להחזיר את הסוכה למחסן. השירות פשוט: הם ייקחו את הסוכה אחרי החג ויחזירו בשנה הבאה | כמה זה יעלה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 12:41 ד בתשרי התשפד

מסתבכים עם אחסון הסוכה? החברה שמציעה פתרון יצירתי במיוחד
בניית סוכה, יש פתרון אחסון, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

יש אנשים שכל שנה חווים את אותה דילמה: היכן נאחסן את הסוכה הפעם? בחברת AVIA אחסנה משיקים שירות חדש לקהל לקוחותיה וללקוחות חדשים - אחסנת סוכות. כחלק משירות Avia Boxes (אחסנה עד הבית) לקוחות יוכלו לאחסן לאחר החג ועד לשנה הבאה את הסוכה שלהם בעלות של 20 שקלים לחודש.

העלות כוללת איסוף של הסוכה מבית הלקוח, והחזרה שלה בעוד שנה

המחיר מתייחס לסוכה שהאורך שלה (מפורקת) הוא עד 200 ס"מ (ארוך יותר מסוכה סטנדרטית). העלות כוללת איסוף של הסוכה מבית הלקוח, והחזרה שלה בעוד שנה לאחד מסניפי אביה. בחברה מציעים אפשרות נוספת במסגרתה מי שיאחסן סוכה עד לסוף אוקטובר, ויצרף אליה שני ארגזי אחסנה לפחות (בעלות של 12 שקלים לחודש לארגז), ישלם מחיר מופחת של 10 שקלים לחודש על הסוכה.

חברת אביה, מציעים אחסון סוכות

חברת אביה, מציעים אחסון סוכות צילום: AVIA אחסנה

לחברה 13 סניפים ברחבי הארץ

AVIA הייתה החברה הראשונה בישראל שסיפקה שירותי אחסנה עצמית (Self-Storage) מלאים, הכוללים חדרי אחסנה להשכרה הזמינים ללקוחותיה 24/7, 365 יום בשנה באמצעות מערכות כניסה חכמה המאפשרות כניסה ללא תיאום מראש. החברה מפעילה כיום 13 סניפים בפריסה ארצית ומציעה חדרי אחסנה בגדלים שונים, החל מ-1 קוב ושירות Avia Boxes, של ארגזי אחסנה המגיעים עד הבית.