"פס הקול של הימים הנוראים": המהלך של ישיבת ההסדר ברשתות

בישיבת "הר עציון" נערכים לימים הנוראים ומעניקים לציבור הרחב אפשרות להתחבר לאווירת הישיבה. בשני פלייליסטים שעלו ליוטיוב וספוטיפיי ניתן למצוא עתה רעיונות על הימים הנוראים וניגונים של הישיבה: "לצד ההכנות, הבישולים והריצות של ערב החג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 19:16 כח באלול התשפג

"פס הקול של הימים הנוראים": המהלך של ישיבת ההסדר ברשתות
ישיבת הר עציון, עכשיו הפלייליסט, צילום: Gershon Elinson/Flash90

לקראת הימים הנוראים, רבים מחפשים את הדרך להתחבר לאווירה המיוחדת שיש רק לקראת ראש השנה ויום הכיפורים. מלבד אמירת סליחות ועבודה על המידות, רבים מוצאים את עצמם מתחברים דרך ניגוני החגים המיוחדים כל כך. בישיבת "הר עציון" פרסמו שני פלייליסטים בדיוק בשביל המטרה זהו.

בישיבה פרסמו בספוטיפיי וביוטיוב, שני פלייליסטים למי שמעוניינים להתחבר לאווירת הישיבה, אחד עם ניגונים (ברן יחד - ניגוני ישיבת הר עציון) ואחד עם רעיונות ושיעורים (ארשת שפתינו - רעיונות על תפילת הימים הנוראים).

"כולנו מכירים את פס הקול של תפילות הימים הנוראים וחלקנו גם מתגעגעים"

את הפלייליסטים פרסמה הישיבה בפייסבוק ובפוסט נכתב: "כולנו מכירים את פס־הקול של תפילות הימים הנוראים בישיבת הר עציון, וחלקנו גם מתגעגעים. השנה סידרנו לכם גם פירושים והארות לקטעי התפילה כהכנה לראש השנה. אז לצד ההכנות, הבישולים והריצות של ערב החג, מוזמנים לפתוח את הפלייליסט "ארשת שפתינו" ביוטיוב או בספוטיפיי, ולהתכונן לראש השנה" נכתב.

רעיונות לתפילת הימים הנוראים

רעיונות לתפילת הימים הנוראים צילום: צילום מסך