הרב אריאל לקראת שנת השמיטה: "לקנות תוצרת חקלאית כחול לבן"

חתן פרס ישראל ורבה של העיר רמת גן לשעבר, הרב יעקב אריאל, קורא לציבור לצרוך פירות וירקות מחקלאים ישראלים בשנת השמיטה. הדברים מגיעים על רקע קמפיין אוצר הארץ הקורא לקנות רק מחקלאות יהודית

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/21 15:21 יג בתמוז התשפא

הרב אריאל לקראת שנת השמיטה: "לקנות תוצרת חקלאית כחול לבן"
הרב יעקב אריאל, צילום: דוברות אוצר הארץ

הרב יעקב אריאל רבה של העיר רמת גן לשעבר, חתן פרס ישראל ומבכירי רבני הציונות הדתית קורא היום לציבור בישראל לרכוש תוצרת חקלאית ישראלית כחול לבן ולחזק את החקלאים הישראלים. "לקראת שנת השמיטה אני קורא לציבור לחזק את החקלאים הישראלים.יש לנו מאבק גדול על אדמות ארץ ישראל וצריכים לחזק את החקלאים הישראלים המגדלים עבורנו פירות וירקות  ושומרים על הגבולות שלנו, צריך לחזק אותם ולהעדיף את התוצרת הישראלית."

עוד מוסיף הרב על הצורך להתכונן לשנת השמיטה: "'קרבה שנת השבע'. אנו ערב שנת השמיטה ואנשים צריכים לתכנן מה הם אוכלים בשנה השביעית. התורה מעדיפה אכילת פירות שביעית. התורה אומרת "והייתה שבת הארץ לכם לאוכלה". מצוות אכילת פירות שביעית, שנאכל פירות שביעית, ומצווה לצרוך תוצרת ישראלית."

על פעילות אוצר הארץ אומר הרב אריאל, נשיא מכון התורה והארץ: "אוצר הארץ מספק לנו תוצרת ישראלית תמורת החזר הוצאות לחקלאים, וזאת האחריות עלינו, הצרכן. לא צריך לחפש רק את המחיר הזול  אלא במי אני תומך ולמי אני עוזר, האם אני מעודד תוצרת ישראלית, עוזר לחקלאות הישראלית ותומך בישוב הארץ וזאת השאלה האמיתית."

הרב אריאל קורא לצרוך תוצרת כחול לבן בכל שנה ושנה: "חייבים לדאוג לחקלאי הישראלי גם אחרי השמיטה, כדי שלא יתמוטט. "וחי אחיך עימך", התורה מצווה להעדיף תוצרת ישראלית לא רק בשמיטה, כל השנים כולן, ואנחנו צריכים לדאוג לחקלאות הישראלית.כל הציונות התחילה מזה. המהפכה שעם ישראל חולל בארצו דרך החקלאות הישראלית היא אחד הניסים הגדולים ביותר שאירעו לנו."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן