צפו: הילולת הרב מרדכי אליהו זצ"ל

ראש העיר ירושלים משה ליאון בטקס האזכרה למרן הרב מרדכי אליהו זצ"ל: "התורה שלו הייתה כל כולה תורה של ירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/21 15:03 כג בסיון התשפא

צפו:  הילולת הרב מרדכי אליהו זצ"ל
הרב מרדכי אליהו זצ"ל, צילום: פלאש 90, יוסי זמיר

&

ראש העיר ירושלים משה ליאון השתתף הערב בטקס האזכרה לרב מרדכי אליהו זצ"ל, במלאות 11 שנים להסתלקותו לגנזי מרומים במעמד בני משפחתו של הרב ויונתן פולארד שהשתתף לראשונה בטקס האזכרה. 

במהלך טקס האזכרה אמר ליאון כי מרן הרב אליהו היה כל כולו גידול של ירושלים "כאן בעיר העתיקה הוא נולד. כאן הוא גדל בתורה. כאן הוא יצק מים על ידי רבותיו גדולי הפוסקים והמקובלים. התורה שלו הייתה כל כולה תורה של ירושלים"

ליאון ציין כי הוא שמע בשמו של הרב שאמר שהאהבה לירושלים צריכה להיות גדולה כל כך עד שנרגיש אש בלב, כשנרגיש את האש הזאת, אש האהבה לירושלים, נדע שזה הרגע שבו ירושלים נבנית, כמו שאומר הנביא "כי אתה ה' באש החרבתהּ, ובאש אתה עתיד לבנותה."
"ואכן מרן הרב אליהו מלימודיו בישיבת פורת יוסף ועד השותפות שלו בהגנה על הרובע היהודי בזמן מלחמת העצמאות בער כולו באש האהבה לירושלים, אני מאמין שזכותו, זכות אהבת ישראל שלו, זכות אהבת ירושלים שלו, עדיין חופפת עלינו. בזכותו ובזכות תלמידיו וההולכים בדרכו אנחנו נמשיך ונשמור ונבנה ונפתח את ירושלים עד שתהיה "משוש כל הארץ".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן