ההכתרה: רב חדש ליישוב טלמון

הרב זאב רוזנפלד הוכתר הערב רשמית לרב הישוב טלמון לאחר פרישתו של הרב ברכיהו. ארגון רבני ברקאי בו חבר הרב רוזנפלד מברך: "מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 21:36 ח בסיון התשפא

ההכתרה: רב חדש ליישוב טלמון
צילום: ללא

בטקס מרשים וגדול הוכתר הערב רב חדש לישוב טלמון, הרב זאב רוזנפלד. רב המשטרה ורב הישוב לשעבר הרב רמי ברכיהו, רבני ישובי האיזור וכן נציגות ארגון רבני ברקאי שבו חבר הרב רוזנפלד ואישי ציבור נוספים. כמו כן, התקיימה הכנסת ספר תורה לבית הכנסת המרכזי שנתרם על ידי ההורים של הרב הנכנס.

לפני כשנה פרש רב הרב רמי ברכיהו מהתפקיד בעקבות כהונתו בשנים האחרונות כרבה הראשי של משטרת ישראל. בתחילה, המשיך הרב ברכיהו לשמש בתפקיד ללא שכר אלא כעבור מספר שנים הודיע הרב לקהילה כי הוא מסיים את תפקידו. באותו הזמן הרב רוזנפלד כיהן כרב שכונת נווה טלמון בישוב ולאחר הליך מסודר הוא מונה להיות רב הישוב כולו ובחודשים האחרונים הוא החל למלא את התפקיד באופן מלא.

צילום: ללא

כאמור, כחלק מהאירוע הוכנס ספר תורה חדש לבית הכנסת המרכזי של הישוב. ספר התורה נתרם על ידי הוריו של הרב זאב רוזנפלד להצלחתו ולהצלחת בני משפחתו. האירוע התחיל בשער הכניסה לישוב ומשם המשיכו התושבים בצעדה חגיגית לעבר בית הכנסת בישוב. בתום האירוע נערכה סעודה חגיגית משותפת למשפחה ולתושבי הישוב. 

בארגון רבני ברקאי, שבו חבר הרב רוזנפלד, מברכים את הרב ואומרים: "זוהי שמחה עצומה עבורנו לחגוג עם הרב רוזנפלד את אירוע ההכתרה והפיכתו להיות רבה של ישוב וקהילה בישראל. הרב רוזנפלד הוא דוגמה לרב קהילה שרצה להגיע לתפקיד לא רק כמי שיודע לפסוק הלכות, אלא גם לתת מענה נוסף לבני הקהילה שלו בנושאים שונים שבהם אנחנו מתעסקים במסגרת הקורס להכשרת רבנים. אנחנו רוצים לברך את הרב ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו ושינהיג את הקהילה ביד רמה".