"היום, יותר מתמיד, אנחנו צריכים אתכם איתנו"

ישיבת ההסדר בצפת יצאה בקמפיין הפונה לציבור לסייע עקב משבר הקורונה

חדשות כיפה בשיתוף ישיבת צפת 17/06/20 16:22 כה בסיון התשפ

"היום, יותר מתמיד, אנחנו צריכים אתכם איתנו"
ישיבת צפת, צילום: יחצ

ישיבת ההסדר בצפת מוכרת ברוח המיוחדת שבה, בקדושה הצפתית האופפת אותה ובחיבור החי של תלמידיה לתורה אותה הם לומדים.

"מאז שנכנסתי לישיבה בצפת, ככה הקשר שלי עם ה' יתברך: במתיקות ועם המון שמחה!", "אני לומד בישיבת ההסדר צפת כבר שמונה שנים. אני מרגיש שנולדתי מחדש רוחנית. הישיבה העניקה לי חיבור לחיים דרך לימוד התורה מזווית שטרם פגשתי. לימוד שמתובל במתיקות, שמחה ואהבת ה'. מתוך האור הזה בחרנו, אשתי ואני, להתחיל את חיינו בסמוך לישיבה." 
כך מתבטאים תלמידים רבים בישיבה. הם מתגדלים בה ומפתחים את היכולת שלהם להאיר לעצמם ולעולם כולו בקדושה.

בימים אלו מתמודדת הישיבה עם אתגר משמעותי עקב המשבר העולמי.

"היום יותר מתמיד", אומר הרב אייל יעקובוביץ' ראש הישיבה, "אנחנו צריכים אתכם איתנו. לצערנו, נאלצנו להצטמצם משמעותית באופנים רבים בישיבה, והדבר מקשה על תלמידינו היקרים ללמוד תורה בנחת וברוחב דעת ולב.

ישיבת צפת

ישיבת צפתצילום: יחצ

לימוד התורה וחינוך הבחורים הם בראש מעייננו. אנו זקוקים לסיוע שלכם, דווקא עכשיו, כדי לצלוח את ההשלכות הכלכליות של התקופה הזו וכדי שנוכל לבצע מהלכים חיוניים לטובת התלמידים כמו הרחבת הצוות החינוכי שיעניק יחס אישי וליווי רוחני לימודי הולם לכל תלמיד. הצטרפו אלינו וסייעו לנו לחזק את לב התורה בצפת ולהמשיך להאיר בעוצמה את אור הגאולה הייחודי של הישיבה."

הרב יורם רוזנבאום, ראש הישיבה התיכונית אמי"ת צפת, מדגיש אף הוא את משמעות הסיוע לישיבת ההסדר: "ישיבת ההסדר היא סוג של שורש, ויש לה גזע וענפים רבים, אחד מהם הוא הישיבה התיכונית שלנו. תלמידינו נהנים ומתגדלים מהקשר האמיץ והמחזק שיש בינינו. הם עבורנו כמו אבא רוחני. כל מי שתורם לישיבת ההסדר בצפת, שידע שלא רק מרים קרנה של תורה, אלא אף תורם לכל המפעלים החינוכיים החשובים כאן בצפת."

היו שותפים בחיזוק לב התורה בצפת. כל תרומה משמעותית