מפעל הפיס יקיים גם השנה תחרות חיבורים תורניים

התחרות, המתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, תעסוק הפעם בנושא "ערבות הדדית בהלכה". החיבור התורני הטוב ביותר יזכה בפרס כספי בגובה 20,000 שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/13 16:40 י בסיון התשעג

מפעל הפיס יקיים גם השנה תחרות חיבורים תורניים
יחצ, צילום: יחצ

תחרות החיבורים התורניים של מפעל הפיס - ”וקנה לך חבר“ - ממשיכה לשנה שנייה לאחר ההצלחה שנרשמה עם פתיחת התחרות בשנה שעברה. השנה תעסוק תחרות החיבורים בנושא ”ערבות הדדית בהלכה“, כשהזוכה במקום הראשון יזכה בפרס של 20,000 שקלים ובנוסף יזכה להעלות את חידושי תורתו בספר עם כריכה קשה על ידי רשת חנויות הספרים "אור החיים".

הזוכה במקום השני בתחרות יקבל פרס בסך 10,000 שקלים והזוכה במקום השלישי יסתפק בפרס בגובה 5,000 שקלים. גם הזוכים במקומות הרביעי ועד העשירי לא יקופחו - ויקבלו "כרטיספר" המקנה זכות רכישת ספרים ברשת ספרי 'אור החיים' בסך של 1,000 שקלים כל אחד.

מערכות חידושי התורה שישלחו ירוכזו ויבדקו על ידי חבר שופטים המורכב מפורום רבנים בכיר ומקובל שהוקם במיוחד לצורך הפרויקט. הזוכים שיוכתרו בידי צוות השופטים, יזכו בפרסים שיחולקו במסגרת טקס סיום מפואר ומכובד, בהשתתפות חברי וועדת השיפוט, מחברי 10 החיבורים שעלו לשלב הגמר ובמעמד אלוף (מיל') עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס.

”כחלק מסיוע ותרומה לקהילה, מפעל הפיס שם לעצמו מטרה לחזק ולקדם את החינוך ומשקיע רבות בתחום זה. מפעל הפיס התומך בין השאר בנושאי חינוך, רואה בכתיבה התורנית נושא חשוב, המהווה חלק מהחינוך למידות ומעשים טובים“, אמר יו“ר מפעל הפיס, עוזי דיין, שציין כי ”לאור העובדה כי ערך לימוד התורה הינו הערך העליון ביותר של תפיסת העולם הדתית ומהווה ציר מרכזי באורח חייו, חיבור בין פעילות מפעל הפיס לתחום לימוד התורה, הינו טבעי“.