זוכרים את הרב דוד אברהם ספקטור זצ"ל

מוסדות החינוך של רשת "שעלי תורה" עסקו השבוע במורשתו ודרכו של הרב דוד אברהם ספקטור זצ"ל, רב שכונת גבעת שרת בבית שמש, שנפטר לפני כחודש לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/13 11:14 יג בחשון התשעד

זוכרים את הרב דוד אברהם ספקטור זצ"ל

במוסדות החינוך של רשת ”שעלי תורה“ בבית שמש, הקדישו את השבוע האחרון לעיון במורשתו של הרב דוד אברהם ספקטור זצ“ל.

הרב ספקטור היה רב שכונת גבעת שרת בבית שמש והוא נפטר לפני כחודש לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא נחשב למקורבו של הרב צבי יהודה קוק זצ“ל ושימש כרב השכונה המרכזית בבית שמש מזה כחמש עשרה שנה.

כל מוסדות החינוך של רשת ”שעלי תורה“ בבית שמש בתי הספר היסודיים, הישיבה התיכונית, האולפנה, הבית החם, בית המדרש אורות התשובה והכולל הקדישו את היום ללימוד משנתו של הרה"ג דוד אברהם ספקטור זצ"ל. ביום רביעי האחרון התקיימה עצרת מרכזית בנוכחות בני המשפחה, אישי ציבור וכ-200 תושבים.

הרב רחמים ניסימי ציין בדבריו "הרב ספקטור היה הרב של המוסדות החינוכיים שלנו בבית שמש. אני זוכר כיצד טרח להגיע לכל מסיבת סידור וחומש אפילו בתקופת החולי כשכבר היה קשה לו מאוד אך חשוב היה לו לחזק את התלמידים וללוות את המוסדות בכל שאלה".

עוד הוסיף הרב רחמים ואמר כי "נוצר חלל עמוק בקרב הציבור הדתי לאומי בבית שמש, יש צורך עצום למנהיג ולאיש הלכה שיהיה בדמותו ובצלמו של הרב דוד אברהם ספקטור זצ"ל שילווה את הציבור“.