הרב ביגון: זו מלחמת בני אור בבני חושך

ראש ישיבת מכון מאיר התייחס לפעילות צה"ל במסגרת מבצע "עמוד ענן" והדגיש כי "אנחנו מרבים אור בעולם ולא יעזור לאויבנו, הם לא יצליחו לכבות את האור הזה שנקרא עם ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/11/12 11:36 ה בכסלו התשעג

הרב ביגון: זו מלחמת בני אור בבני חושך
מכון מאיר, צילום: מכון מאיר

הרב דב ביגון, ראש ישיבת מכון מאיר, התייחס לפעילות צה"ל במהלך מבצע "עמוד ענן", במסגרת שיעור שמסר אמש (א'). הרב ביגון הדגיש כי "אנחנו מרבים אור בעולם ולא יעזור לאויבנו, הם לא יצליחו לכבות את האור הזה שנקרא עם ישראל".

"המלחמה היום היא מלחמה על האור. מה הם רוצים עם הרקטות האלה, עם הפצצות שהם זורקים עלינו - הם רוצים לכבות את האור את נרו של דוד, נרם של עם ישראל. הם יודעים, אותם שונאי ישראל, שהאור מגרש את החושך. אם אנחנו בארץ ישראל החושך נעלם", טען הרב ביגון, שהסביר כי "המלחמה הזאת היא מלחמת בני אור בבני חושך. ומכיוון שהגיע אורם של ישראל האור הזה ילך ויאור, יהיה יותר ויותר אור".

הרב ביגון הוסיף כי "האור של עם ישראל הוא לא רק אור לנו אלא לאנושות כולה- "כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים". בסוף כל התוכניות שלהם לא יתקיימו ואנחנו נחזור בעזרת ה' לכל חלקי ארץ ישראל בעל כורחם, ומתוך כך נזכה לגאולה שלמה. אנחנו מרבים אור בעולם ולא יעזור לאויבנו, הם לא יצליחו לכבות את האור הזה שנקרא עם ישראל".