רבנות מונגשת: שלוחה חדשה של צהר תיפתח בנמל ת"א

בקרוב יוכלו זוגות מהעיר ללא הפסקה להירשם לנישואין בצורה קלה ונוחה, ומבלי להתרחק מהבית. מנכ"ל חברת easywed שבמשרדיה תפעל השלוחה: "בטוחים כי שיתוף הפעולה יקל בתהליך הרישום ברבנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/17 11:40 ז בטבת התשעח

רבנות מונגשת: שלוחה חדשה של צהר תיפתח בנמל ת"א
איך לבחור שמלה, צילום: shutterstock

ארגון רבני צהר בשיתוף המועצה הדתית תל אביב יפתחו בקרוב שלוחה ראשונה בעיר, שיפעל מתוך משרדי חברת ארגון החתונות easywed, אשר נמצאים בנמל העירוני. בכך, יתאפשר לזוגות המבקשים להירשם לנישואין לעשות זאת בקלות ועם יחס אישי, מבלי לצאת מהעיר.

שיתוף הפעולה הייחודי יאפשר הן לזוגות הנישאים דרך חברת easywed והן לזוגות המתחתנים באופן פרטי, לקבל ליווי צמוד לאורך כל תהליך הנישואין ובארגון החתונה עצמו: רישום נישואין ברבנות תל אביב, הדרכת כלות ייחודית של מתנדבות צהר וכן עריכת חופות בהתנדבות על ידי רבני צהר.

עד היום נאלצו זוגות רבים, הנישאים בתל אביב והסביבה, לנסוע לעיר לוד כדי להירשם לנישואין דרך צהר. כעת, עם פתיחת השלוחה החדשה, יוכלו זוגות רבים ליהנות מרישום נישואין ביתר קלות ובנוחות מרבית. שלוחה זו מצטרפת לשלוש השלוחות הקיימות כיום בישראל - לוד, ירושלים וחיפה - ובכך מתבטא את המאמץ שמשקיעה המועצה הדתית לבוא לקראת הזוגות.

במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, זוגות המתחתנים דרך חברת ארגון החתונות easywed ייהנו מפתיחת תיק בצהר ללא תשלום, ויידרשו לשלם רק את האגרה הקבועה בחוק בסך 707 שקל.

מנכ"ל ומייסד חברת easywed, עמית בר ציון, אמר: "אנו מברכים ושמחים על שיתוף הפעולה עם ארגון רבני צהר. אנו שמחים ובטוחים כי שיתוף פעולה זה יקל על הזוגות הנישאים בארץ בתהליך הרישום ברבנות. אנו נמשיך לדאוג, לפשט ולארגן את החתונות עבור כלל הזוגות הנישאים אצלנו, מתהליך הרישום ועד לסיום האירוע".

יו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו, אמר: "מאז הוקם ארגון רבני צהר ראינו בחיזוק הקשר עם הרבנויות המקומיות כאחד היעדים המרכזיים שלנו. ולכן אנחנו שמחים מאוד בחיבור שנוצר לאחרונה עם המועצה הדתית תל אביב. שותפים נוספים לדרך הם חברת איזיווד שמאפשרים לנו להנגיש לתושבי תל אביב והסביבה את האפשרות לעבור את התהליך לקראת חתונתם בצורה הנעימה והטובה ביותר".

יו"ר המועצה הדתית תל אביב, אלדד מזרחי, אמר: "שיתוף הפעולה של מחלקת הנישואין במועצה הדתית עם ארגון רבני צהר בשלוחה בנמל תל אביב הפועלת תחת הנחיות הרבנות הראשית לישראל, הוא צעד נכון וחשוב, המביא ערך לזוגות הצעירים הנרשמים לנישואין באיכות ומתן השירות, מחזק את מוסד רישום הנישואין בארץ הזקוק לכך במיוחד בתקופה זו ותורם לחיזוקה ולמעמדה של הרבנות. איחוד כוחות של כל הגורמים החותרים לנישואין כדת משה וישראל על ידי הרבנות, יסייע בהבטחת המשך שמירת זהותנו היהודית כעם".