מתלבטים למי לתרום קמחא דפסחא? 6 עמותות שאסור לפספס

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף העמותות המשתתפות 17/04/24 17:55 ט בניסן התשפד

מתלבטים למי לתרום קמחא דפסחא? 6 עמותות שאסור לפספס
צילום: shutterstock

עמותת פעמונים

פעמונים מדריך ומעניק ייעוץ פיננסי לכל המעוניין, ומספק ידע, כלים והרגלים נכונים בתחום. אלפי מומחי פעמונים בתחום כלכלת המשפחה, מסייעים ומעניקים מענה בתחום ההתנהלות הכלכלית, בהתאם לצרכיהם וליכולתם של הפונים.

הסיוע ניתן באמצעות הפצת מידע וכלים לעבודה עצמית, מענה מקוון לשאלות, פגישת ייעוץ חד-פעמית וליווי כלכלי אישי או קבוצתי שנמשך חודשים אחדים. במקביל מפעיל הארגון תכניות לחינוך פיננסי בכל הארץ, הכוללות הרצאות, מערכי לימוד וסדנאות קבוצתיות.

לתרומה לעמותת פעמונים הקליקו


עמותת ראש יהודי

ראש יהודי הינו מרכז למודעות עצמית בלב תל אביב, המעניק תוכן, השראה וחוויה לקהל צעיר המעוניין להעמיק, ללמוד ולהעז לשאול שאלות מהותיות ומרתקות המעסיקות את כולנו.

ראש יהודי קם כדי לתת מענה לצימאון הגובר והולך לזהות יהודית. כל רבני ראש יהודי אמונים על משנתו של מרן הרב קוק זצ"ל שחינך לקיום תורה מתוך יראת שמים, תוך הקשבה לחיים ההולכים ומתרקמים כאן בארץ.

בעמותה 9 משפחות שליחים, שיעורי תורה מידי ערב, מדרשה לבעלות תשובה, אירועים בסעודות שבת, אירועים בחגים, בית כנסת וקהילה מגובשת, תנועת תשובה לצעירים ועוד

לתרומה לעמותת ראש יהודי הקליקו

קרן הצדיק

"קרן הצדיק" ע"ש הרב אריה לוין, מאפשרת לך להכיר טובה ללוחמים, ובפרט להוקיר את הנשים שעומדות מאחוריהם. למרות הקושי, את כל ההכנות לחג היא עושה לבד, אבל בשמחת החג לא נשאיר אותה לבד, אנחנו נהיה שם בשבילה בשליחותך.

כשתאמר בליל הסדר כל דיכפין ייתי וייכול... שפירושו: כל מי שרעב יבוא ויאכל, תדע שכבר יש מישהו שאוכל בזכותך ואינו רעב. משפחה של לוחם בחזית, שקיבלה ממך כח לשמחת חג מושלמת, למרות שראש המשפחה ואולי גם נוספים מבני המשפחה עסוקים מחוץ לבית בהגנה על עם ישראל, שמשפחה כזאת שמחה בזכותך, שמחת החג שלך תהיה מושלמת. הצטרף עכשיו לאלפים שכבר ראו סיפוק ענק, בזכות העזרה למשפחות הציונות הדתית בעזרת "קרן הצדיק". חזק אותן בזכות עזרתכם הנדיבה.

מכירים נשות לוחמים שצריכות עזרה ? שלחו לנו את הפרטים למספר הוואטסאפ 050-687-2664 ונחזק גם אותן.

לתרומה לעמותת קרן הצדיק הקליקו

אגודת אפרת

אגודת 'אפרת' פועלת כ 48 שנים והצילה עד כה יותר מ 48,000 תינוקות אשר היו בסכנת הפלה בגלל מצוקה כלכלית של אימותיהם. מידי יום כ-100 תינוקות נידונים להפלה כשרובן המכריע על רקע המצב הכלכלי של משפחתם. אגודת 'אפרת' ממשיכה בדרכן של המיילדות העבריות אשר הצילו את ילדי ישראל מגזרתו של פרעה ומלווה את הנשים בעזרת אלפי מתנדבות, תומכת בהן כלכלית ונפשית על מנת שיוכלו לקיים את רצונם ללדת את פרי בטנן. "אפרת" מבטיחה לאותן נשים ליווי במשך שנתיים במתן תמיכה כלכלית חודשית המגיעה ישירות לביתן ובכך מצילה גם את התינוקות וגם תומכת במשפחה.

לתרומה לאגודת אפרת הקליקו

עמותת מקימי

עמותת מקימי מסייעת לכל משפחה הנמצאת במצוקה כלכלית כלשהי, לעמוד על הרגליים ולהשיג חוסן כלכלי לאורך זמן. העמותה שואפת להשתלב כבר בשלב המניעה, להפיץ את הידע וליצור מציאות בה משפחות וזוגות צעירים יקבלו כלים להתנהלות כלכלית נבונה ולהתחיל דרך חדשה. במקימי מציעים הזדמנות מיוחדת ויוצאת דופן להוביל לשינוי אמיתי ולחוסן כלכלי למשפחות רבות. אין מדובר בעוד סיוע זמני למשפחה, אלא בטיפול שורשי ובהענקת כלים לתכנון פיננסי נכון, שיביאו לשפע ורווחה בטווח הארוך.

לתרומה לעמותת מקימי הקליקו

עמותת יד שרה

יד שרה מסייעת לחולים להישאר בסביבתם הטבעית והמוכרת תוך שאיפה לשיפור איכות חייהם ושמירה על כבודם. על מנת שהאדם יישאר בסביבתו הטבעית הוא חייב סביבה תומכת אשר תסייע לו בתפקודים היומיומיים.
ליד שרה 123 סניפים ברחבי הארץ. בשנה החולפת סייענו ליותר מ – 1,200,000 אזרחים, בשירות השאלת ציוד רפואי, שיקומי ונשימתי לצד מכלול שירותים רחב לנכים, קשישים ולכלל האוכלוסייה.
מידי יום ובעיקר לקראת החגים, מתקבלות פניות מאנשים המבקשים להשתחרר מבתי החולים ולהיות באשפוז ביתי.
יד שרה יוצאת בקמפיין התרמה לרכישת ציוד רפואי שחסר, אנא עזרו לנו בתרומתכם ויחד נוכל לסייע לישראלים רבים לחגוג יחד את החג בחיק המשפחה.

לתרומה לעמותת יד שרה הקליקו


בשיתוף העמותות המשתתפות