"אם יעבור את התקופה הקריטית, שימי יגדל להיות ילד בריא. עזרו לי"

חדשות כיפה בשיתוף מרכז הצדקה 08/03/20 17:33 יב באדר התשפ

"אם יעבור את התקופה הקריטית, שימי יגדל להיות ילד בריא. עזרו לי"
שימי בראון, צילום: יחצ

שימי נולד עם מחלה נדירה מאוד שפוגעת במעיו, הוא לא מצליח לעלות במשקל ונמצא בסכנת חיים. הסיכוי להצילו הוא באמצעות טיפול ביתי תחת השגחה מלאה, אולם מימון התרופות והאחות הצמודה יקר מאוד. התרומה שלכם יכולה לעזור למשפחתו ולהציל את חייו

שימי בראון הקטן הוא רק בן שנה וחצי אבל חייו מלאים סבל. מהרגע ששימי נולד הוא סובל מירידה במשקל וחוסר תזונה שגורמת לגוף שלו להיחלש עוד יותר ולהיחשף לוירוסים ומחלות שונות,  לאחר בדיקות וטיפולים רבים התגלה שהוא סובל ממחלה נדירה מאוד, מחלה שפגעה במעיים ומונעת ממנו לאכול. 

"אני בוכה יחד אתו", מספרת אמו של שימי, "ראיתי אותו מתייסר ומשווע לאוכל אבל הגוף שלו לא הסכים לקלוט את מה שנתנו לו, ניסינו את כל הדרכים, המון בדיקות וטיפולים, זריקות שונות ומה לא, בינתיים, בעקבות הירידה במשקל הוא גם התחיל לחטוף וירוסים שונים, החיידקים השונים שמסתובבים בבית החולים לא עוזרים לו ורק מקשים עליו להתגבר על המחלה".

שימי

שימי צילום: באדיבות המשפחה

לאחרונה עבר שימי דום לב במהלך ניתוח ועבר החייאה. בנס הוא נותר בחיים, אך הרופאים החליטו כי לטובתו הוא חייב לצאת מבית החולים,  הוא נמצא בסכנת חיים ולמרות הטיפול המסור בבית החולים, גופו חשוף למחלות מסוכנות ולכן יש צורך לאשפזו בבית ולהקים עבורו בית חולים קטן על כל המשתמע מכך, זה כולל רכישת ציוד רפואי יקר שאינו נמצא בסל הבריאות, סיוע רפואי צמוד 24 שעות ביממה ותרופות יקרות במיוחד.

"אני מכירה את שימי במשך שמונה חודשים", אומרת ד"ר פרי מילמן, גסטרואנטרולוגית, "הדגשתי מההתחלה להורים של שימי שמאוד חשוב לנו למנוע את אשפוזו בבית החולים, כך לא יהיה חשוף לזיהומים שיסכנו את חייו. זה דורש מההורים הקמת בית חולים קטן בבית".
לתרומה מצילת חיים עבור שימי לחצו כאן

מרכז הצדקה שמע על המקרה והתגייס למשימה החשובה והאנושית, להציל את שימי ולתת לו סיכוי לעתיד וורוד יותר, הם אומרים שלפי הרופאים זה ברור שברגע שהוא ישהה בסביבה סטרילית ושקטה יותר, הסיכויים שלו להצליח בטיפול גדול הרבה יותר.

הם מבקשים ממכם להתגייס בעברו, להציל את חייו ולהעניק לו עתיד טוב יותר, המשפחה הקרובה התגייסה אף היא למטרה החשובה והם הבטיחו להביא מצידם סכום גדול מאוד שיסייע להם לעבור את התקופה הקשה.

בנוסף חייב שימי לעבור בתקופה הקרובה שני ניתוחים מורכבים, אבל להוריו אין את הכסף לכך, אין להם את האמצעים לממן את הציוד הרפואי והם מתחננים לעזרה...
"רק אם יעבור את התקופה הקריטית הזו, שימי יגדל להיות ילד בריא וחזק כמו כולם", אומרת אמו, "אני לא יכולה לעמוד בזה לבד. אנא, עזרו לי".

לתרומה מצילת חיים עבור שימי לחצו כאן
התרומות באתר, מתבצעות דרך עמותת מרכז הצדקה הידועה באמינותה להקמת קרנות ישירות למשפחות, וכל התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.

לתרומות באמצעות העברה בנקאית:
חשבון בנק להעברות בנק פאג"י, 
מרכז הצדקה, סניף 185, חשבון 701831
בכל תרומה ציינו עבור הצלת התינוק או ציינו מספר קרן 3302

לכל שאלה ובירור, ניתן לפנות למרכז הצדקה
פרטי בנק להעברה ישירות למשפחה אך ללא קבלה כלל:

בנק הפועלים - 12, סניף - 655, מספר חשבון - 65575.
או באפליקציית ביט 0543561220

לכל שאלה ובירור, ניתן לפנות למרכז הצדקה / לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון 050-416-9187 / לשלוח מייל לכתובת office@hatzdaka.org או ליצור קשר בטלפון 1800-28-28-28