לתת מתנות לאביונים בפורים בצורה קצת אחרת

חג פורים הוא לא עוד יום שבו נותנים צדקה, וגם הסעודה היא לא סתם עוד סעודה. לעמותת "יד יפתח" יש יוזמה מרגשת שמשלבת בין מתנות לאביונים לסעודת פורים. לקיים את המצווה קצת אחרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/20 10:28 יב באדר התשפ

לתת מתנות לאביונים בפורים בצורה קצת אחרת
מסיבת פורים, צילום: עזריאל משה

מבין המצוות של חג הפורים יש שתיים שלכאורה נראות לא קשורות. מצוות קיום משתה וסעודה שהיא מצווה חביבה, ומצוות מתנות לאביונים שבדרך כלל אנחנו מחפשים למי הפעם לתת. עמותת "יד יפתח" יזמה אירוע שמשלב בין 2 המצוות ומאפשר לאביונים לחגוג במשתה וסעודה ולנו אופציה למי לתת את התרומה.

העמותה שממוקמת בעיר רחובות מאפשרת לנווט את המתנות לאביונים כבר בפורים עצמו לטובת קיום סעודת פורים למשפחות מעוטות יכולת. התוצאה - התרומה שלכם תחשב כקיום מצוות מתנות לאביונים,  ומנגד משפחות רבות יוכלו בחג להרגיש כשווים בין שווים וליהנות מסעודת פורים עשירה כמצוות החג.
הסעודה למשפחות כוללת מופע מוזיקלי והפנינג לילדים והכל על מנת שהחג יעבור על המשפחות בשמחה. יוסף כהן, מנהל העמותה מספר: "כבר שבע שנים אנו מקיימים את האירוע, והלב מתחמם לראות ילדים רבים נהנים מארוחה דשנה ונהנים ממסיבה גדולה שבה יש מוזיקה, קסמים, וזוכים בפרסים בהגרלה. הם לא מרגישים חריגים מיתר חבריהם בכיתה ונהנים לספר על פורים שמח שהיה להם".

מסיבת הפורים

מסיבת הפוריםצילום: עזריאל משה

עמותת "יד יפתח" פועלת כל השנה למטרה בעזרה וסיוע לניצולי שואה, חיילים בודדים, עולים חדשים, יתומים ואלמנות ומשפחות מעוטי יכולת ללא הבדלי מין דת ומגזר. כל הפעילות מתבצעת בהתנדבות גמורה כך שהתרומות מופנות ישירות כעזרה לנזקקים.

גם השנה העמותה נערכת לסעודת פורים מלכותית וחלוקת סלי מזון לנזקקים. עזרו לעמותה לממן את הסעודה ובכך קיימו את מצוות מתנות לאביונים בהידור רב.
לתרומת מתנות לאביונים לעמותה - לחצו כאן או התקשרו 1700-50-50-23