משלוח מנות בקורונה, איך תעשו את זה גם בטוח וגם שווה

הקורונה לא תעצור לנו את הפורים, אז הכנו עבורכם רשימה של משלוחי מנות שתוכלו להכין בבית ובצורה סטרילית, כך שיצא לכם גם משלוח מושקע, גם מקורי וגם עם מסר כיפי על הדרך

חדשות כיפה מיכל סופר, חדשות כיפה 22/02/21 22:04 י באדר התשפא

משלוח מנות בקורונה, איך תעשו את זה גם בטוח וגם שווה
צילום: shutterstock

אם גם אתם מאלו שמחכים לפורים כל השנה, ובעיקר אם אתם מהסוג השני, נו, זה שמנסה להכחיש את המאורע. זהו, אי אפשר להתעלם יותר - לא קורונה, לא שלג ולא דיבורי פוליטיקה ובחירות יעצרו אותו, פורים כבר כמעט כאן, נא להתארגן בהתאם.

כמו שאתם יודעים אחת ממצוות החג החשובות, זו שדורשת הכי הרבה התעסקות ומשאבים, היא כמובן מצוות "משלוח מנות". בכל שנה המצווה הזו מאתגרת את חלקנו (ובעצם את מי לא?), אך השנה עם הקורונה היא מציבה לנו אתגר נוסף, הדורש השקעת מחשבה ויצירתיות. החלטנו לעשות לכם חלק מהעבודה, ולחשוב עבורכם על רעיונות למארזים שעונים על כל דרישות מצוות היום, משלוח שהוא גם מקורי, כי כמה כבר אפשר לאכול ממתקים, אבל גם סטרילי, ככה שיהיה לנו חג באמת שמח ובריא.

והרי הם לפניכם:

כמעט שבת שלום

השנה פורים יוצא ביום שישי, ולכן מה יותר טוב מאשר להעניק לחברים משלוח מנות שיוכל בקלות לשדרג לכל משפחה את השבת. אפשר לשלב יין קטן לקידוש, פיצוחים, חלה עם טוויסט מעניין, נרות שבת ואולי גם ברכת הדלקת נרות או קידוש, וכל מאכל מסורתי אופייני לשולחן השבת.

עונג שבת, משלוח מנות

עונג שבת, משלוח מנותצילום: וואטספ

כי האדם עץ השדה

הקורונה שגרמה לכולנו להסתגר יותר מהרגיל בבתים, רק עוררה את הרצון שלנו לצאת החוצה, אל הטבע הירוק כל כך בתקופה זו של השנה. חשבנו על דרך להכניס את הרעננות הזו למשלוח מנות שכולו טבעי צבעוני ופורח, אפשר גם לשלב עציצי תבלין, ירקות, פירות (טריים או יבשים) עוגת פרי וכל דבר נוסף שמשתלב טוב בנוף.

כי האדם עץ השדה

כי האדם עץ השדהצילום: וואטספ

ונציה בקטנה

זוכרים פעם? שהיה אפשר לטוס? כל מי שחש בגעגוע לעולם הגדול שבחוץ, לריחות, למראות ולתחושת החופש, יוכל לפצות במעט על התחושה במארז הבא, שהגיע הישר מאיטליה. מארז פסטה מושקע, שלא דורש הרבה מאמץ, אבל לגמרי עושה את העבודה, אנשים יעופו על זה, סליחה יטוסו על זה.

ונציה בקטנה משלוח מנות

ונציה בקטנה משלוח מנותצילום: וואטסאפ

אבל אני אוהב להיות בבית

עוד דבר שהקורונה לימדה אותנו, זה להעריך את הבית. את תחושת הנוחות, זמן האיכות של כל המשפחה יחד והפינוקים שרק הבית יכול להציע (כמו להסתובב בפיג'מה במשך כל שעות היום). המארז הבא יכול להעניק זמן איכות נוסף מגבש לכל המשפחה. אפשר לשים במארז כל מה שיכול להתאים לערב משפחתי מהנה במיוחד - משחק קופסא, חידות, שירון עם שירי נוסטלגיה, ערכה להכנת פונדו – שוקולד, תפוחים, מרשמלו וכל מה שמתחשק. כך גם הענקתם משלוח מנות, וגם חוויה.