מדריך הטרמפיסט לפורים

אם בשנה שעברה רציתם לתפוס קצת צחוקים, ובסוף העברתם את החג כשהראש שלכם תקוע בתוך האסלה מתוך ניסיון נואש להקיא ת´נשמה? המדריך הזה בשבילכם

חדשות כיפה אבינעם הרש 07/03/12 15:05 יג באדר התשעב

מדריך הטרמפיסט לפורים
pedrosimoes7-cc-by, צילום: pedrosimoes7-cc-by

שוטים ששותים זה מגעיל

בין המוסכמות המקובלות בקרב הנוער הוא שלא יוצאים ידי חובת מצוות 'עד דלא ידע' בפורים אלא בדפיקת הראש ביין פטישים ובגמיעת טקילות וקוקטיילים מעורבבים של וודקה אבסולוט ופחיות XL או רד בול למחמירים. העניין הוא שלא כולם יודעים לעמוד על ההבדל בין לשתות קצת יותר לכבוד פורים, לבין התפלשות מגעילה בתוך הקיא של עצמך. אז לפני שאתם מתחילים למהול את השפיות שלכם בחומר המשכר, ענו לעצמכם על השאלה: האם אתם יודעים איזה שטויות אתם הולכים לפלוט כשאתם שיכורים?

שמענו כבר על גדולים וחכמים מכם (כן, גם רבנים נפלו בעניין הזה) שעשו את הפדיחות של החיים שלהם ואחר כך לא ידעו איפה לקבור את עצמם. בסופו של דבר פורים עובר, אך הפדיחה עלולה ללוות אתכם עוד הרבה זמן.

גם לשתות צריך לדעת

בדרך כלל, ההבדל בין החבר'ה שנהנים באמת בפורים ומרגישים יותר משוחררים, לבין אלו מהסעיף הקודם המתבססים בג'יפה של עצמם, מסתכם בצורת השתייה. המתבוססים לא יודעים לשתות, וכנראה גם לא מוטרדים מהעובדה הזו יותר מידי. הם יסניפו אלכוהול על קיבה ריקה, אחר כך ישפדו את הכבד שלהם על גחלים, ולבסוף יסיימו את החג בתור קריקטורה פתטית של עצמם. אם אתם מרגישים קול פנימי חזק שאומר לכם לשתות יותר ממה שהורגלתם, רפדו את הקיבה קודם ואחר כך תשתו לאט.

דבר נוסף, חשוב להיזהר עם הערבוב של הוודקות והוויסקי עם משקאות מוגזים, הדבר יכול להכפיל את השפעת האלכוהול - מה שיעיף אתכם משליטה הרבה יותר מהר ממה שתוכלו להתמודד איתו. המלצת הבית היא לשתות כמה שיותר מים- ככה הגוף שלכם לא ייכנס לטראומה בגלל עוצמת המשקאות.

יום הכיפורים - כמו פורים

לחשוב על פורים בתור הזדמנות לדפוק ת'ראש, זה כמו להשכיר למברוגיני בשביל להשתמש בגג שלה בתור מתקן להנחת קפה. תחשבו על כל מה שחלמתם לקבל כל השנה ואף פעם לא העזתם לבקש - עכשיו הגיע הזמן. מקובלנו ש'בפורים כל הפשוט יד ליטול נותנים לו' חל גם כלפי שמיא. שלא יצא מצב שכל החג יעבור לכם בהאנג אובר, ובסוף העברתם את פורים בלי שבאמת יצא לכם לבקש על הדברים שהכי חשובים לכם. נסו רגע להרפות מהבקבוק ותשמעו סיפורים מדהימים של ישועות על כל מיני אנשים שנושעו דווקא בפורים. אל תחכו לשנה הבאה.

חג שמח!