כך תתאפרו במראה של ''נמר''

המראה ה"נמרי" או "החתולי" מהווה מראה פופולרי לנשים גברים וילדים כאחד. קל מאד לאיפור , ומשיג תוצאות מרשימות ומחמאות מהסובבים.

חדשות כיפה אורית ויזל 26/02/04 00:00 ד באדר התשסד

המראה ה"נמרי" או "החתולי" מהווה מראה פופולרי לנשים גברים וילדים כאחד. קל מאד לאיפור , ומשיג תוצאות מרשימות ומחמאות מהסובבים.

חומרים נחוצים :

1. מיק-אפ בגוון מעט כהה מהעור

2. פודרה שקופה

3. עיפרון עיניים שחור

4. איילינר שחור

5. מסקרה שחורה)

6. שפתון בגוון כתום

7. צללית או סומק כתומים (למי שיש אדמה אינדיאנית בבית- זהו מוצר אידאלי לאיפור הדמות הזו)

8. צללית שחורה. ( לא חובה)

9. צללית לבנה או בגוון שנהב.

לעבודה:

שלב מס' 1 - לגוון פנים בהיר

על מנת ליצור מראה פנים הרמוני, נכהה מעט את עור הפנים על ידי שימוש במייקאפ מעט כהה מהגון הטבעי שלנו. למי שאין בבית- לא להכנס ללחץ, המייקאפ הרגיל יעשה את העבודה באותה מידה. יש למרוח מיק-אפ על כל משטח הפנים ולאחר מכן לפדר על מנת למנוע ברק .

שלב מס' 2 – איפור העיניים

אפרו את העפעף התחתון בעזרת צללית לבנה. בזוית החיצונית של העין הוסיפו צללית שחורה במריחה "זויתית" על מנת שהעין תקבל "זוית" כלפי מעלה (כמו עין של חתול) מרחו עיפרון עיניים שחור מחוץ לעפעף התחתון ובתוכו. בזוית הפנימית של העין (זו הקרובה לאף) משחו את העפרון כלפי מטה , כך שהעין תקבל זוית "יורדת" (בדומה לעין של חתול) . ציירו את קו העפעף העליון בעזרת איילינר שחור ובצעו גימור כלפי מעלה ( בצד החיצוני של העין) כך שזווית העין תקבל מן "שפיץ" מוגזם . הדגישו את הריסים בעזרת מסקרה שחורה. חזרו על הפעולה בעין השנייה.

שלב מס' 3 – איפור הגבות

הדגישו את הגבות בעזרת עיפרון עיניים שחור או בעזרת מכחול איפור טבול בצללית שחורה. סרקו את הגבות בכיוון אלכסוני כלפי מעלה והחוצה (למי שאין מסרק גבות- גם מברשת שיניים נקייה ויבשה תעשה את מלאכת הסירוק)

שלב מס' 4 - ציור קווים לאורך הפנים

בעזרת עיפרון שחור, ציירו משולשים דקים וארוכים אשר יהיו רחבים יותר בחלק החיצוני של הפנים וייעשו צרים יותר ויותר ככל ש"ייכנסו" פנימה. מלאו את הקווים בעזרת עיפרון או איילינר שחורים.

שלב מס' 5 – הוספת הצללות

כעת- בעזרת אדמה אינדיאנית או סומק כתום הדגישו את עצמות הלחי וטשטשו לכיוון האף. עשו את אותה פעולה גם באזור הרקות והסנטר ( בדיוק מתחת לאמצע השפה התחתונה)

שלב מס' 6 – איפור השפתיים

תחמו את השפתיים בעזרת עיפרון שחור ומלאו אותם בעזרת שפתון כתום. בעזרת העיפרון השחור , ציירו מן משולש בבסיס השפה התחתונה.

ולתוצאה הסופית:

הערה: למראה "נמרי" יותר, אפשר להוסיף את כל גווני החומים שיש בבית ואפילו גווני צהובים

בהצלחה, ופורים שמח!

מאת אורית ויזל, מאפרת ומורה לאיפור אישי. לאתר האיפור של אורית, לחצו כאן