צפו: מקימי יצאה בסרטון מרגש לקראת פורים. פייר? אנחנו התרגשנו.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/02/19 20:05 כג באדר א'

צפו: מקימי יצאה בסרטון מרגש לקראת פורים. פייר? אנחנו התרגשנו.
פורים, צילום: שאטרסטוק


חודש אדר כל שנה מחדש מביא עמו אור ושמחה. ההכנות לפורים בעיצומן ואף ניתן לחוש את פסח מתקרב. בכל שנה בתקופה זו שורה אווירת חג שמחה סביב תחפושות הפורים. זה מתחפש לחייל, וזו לאסתר המלכה. אך בעמותת מקימי לא שוכחים לרגע את המשפחות שהם מלווים. הסרטון המרגש שהעמותה הוציאה בסימן האביונים הנסתרים (המתחפשים), מספר לנו סיפור כואב של מאות משפחות מהסביבה הקרובה שלנו שנכנסו למשברים כלכליים קשים, אך אלו עוטים על עצמם את מסיכת ה"הכל בסדר" וכנראה שלעולם לא נדע את מצבם האמיתי.

מנהל הפרויקטים בעמותה אביאל אריה ליבמן  מספר לנו את גודל הסיפור הכאוב: "בזמן שאנו מתחפשים פעם בשנה, משפחות רבות מתחפשות כל השנה. אלו יכולים להיות האנשים הקרובים אלינו ביותר - המשפחה שלנו, השכנים, או חברים מהעבודה אשר נקלעו למצוקה כלכלית קשה. לא תחושו במצבם. פניהם ירדו מטה והם יעטו על פניהם מסיכה. מסיכת הבושה. אלו הם המשפחות הפונות לעמותה שלנו. 

"אנו במקימי מקבלים משפחות עם מצב כלכלי קשה ומורכב להליך שיקומי ע''י אנשי מקצוע ועמלים קשה על מנת להוציא את המשפחות הללו לדרך כלכלית חדשה. ארבע מצוות נצטווינו בחג הפורים - משלוח מנות, קריאת מגילה, סעודת חג ומתנות לאביונים. בזמן שאתם תעסקו במצוות החג אנו במקימי נעביר בשמכם מתנות לאביונים בו ביום למשפחות נזקקות. יחד נהפוך את החג לשמח יותר עבור אלו שאין ידם משגת."

לתרומות לחצו כאן