חוגגים סוכות בגוש עציון: אלפים הגיעו לאתרי התיירות

כבר ביומו הראשון של חול המועד סוכות, הגיעו אלפי מבקרים לאתרי התיירות בגוש עציון ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה | שלמה נאמן: "אנחנו מזמינים מבקרים נוספים להיות האושפיזין שלנו בחג הסוכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/21 14:45 טז בתשרי התשפב

חוגגים סוכות בגוש עציון: אלפים הגיעו לאתרי התיירות
אומגת ארץ האיילים, גוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון

מבקרים רבים נצפו ביומו הראשון של חול המועד סוכות (ד') ברחבי גוש עציון ונהנו מאתרי התיירות המותאמים לכל המשפחה, מאטרקציות תיירותיות, מביקורים באתרי מורשת ומרכזי מבקרים, מסדנאות שוקלד ואומנות, מהחי בר, מופעי חיות ופינות ליטוף, רכיבה על סוסים, סיורים מודרכים ברחבי גוש עציון, טיולי טרקטורונים וג'יפים לכל המשפחה ומעוד מגוון רחב של צימרים ואפשרויות אירוח באזור. 

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן הודה למבקרים הרבים. "תודה לכל המבקרים הרבים שכבר הגיעו לכאן היום. אנחנו מזמינים מבקרים נוספים להיות האושפיזין שלנו בחג הסוכות וליהנות מחבל ארץ זה, מהאטרקציות, הנופים ואוויר ההרים של גוש עציון. בואו למסע שורשים בדרך האבות, תתחברו להווה המתחדש באתרי הפנאי והבילוי ותצפו בעתיד הנבנה כאן בגוש עציון. חג שמח לכולם". 

מנכ"ל התיירות של גוש עציון משה ברוס, אמר: "חול המועד סוכות זה הזדמנות נוספת להנות מאתרי התיירות והטבע בגוש עציון ואנחנו שמחים לראות את עם ישראל מצביע ברגלים ופוקד את אתרי התיירות בגוש עציון. אני מזמין את כולם לנצל את החג הנפלא ולהנות מחוויה בלתי נשכחת בתיירות גוש עציון".

 

צילום: תיירות גוש עציון