חג סוכות בשומרון: אלפים הגיעו לאתרי התיירות הרבים

אלפים רבים הגיעו לטייל בשומרון. האתרים המתויירים ביותר: המרפסת של המדינה ושומרון העתיקה | יוסי דגן: "מזמינים את הציבור להגיע גם מחר, ליהנות מהמעיינות היקבים והגנים הלאומיים בשומרון הירוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/21 14:36 טז בתשרי התשפב

חג סוכות בשומרון: אלפים הגיעו לאתרי התיירות הרבים
הר כביר |, צילום: תיירות שומרון

אלפי מטיילים גדשו היום (ד'), יום א' של חול המועד סוכות, את אתרי הטבע והתיירות בשומרון. בין האתרים המתויירים ביותר ניתן למצוא את המרפסת של המדינה עם כ-2,000 מבקרים עד שעות הצהריים, נחל קנה עם כ-1,000 מטיילים והגן הלאומי שומרון העתיקה עם 1,500 מטיילים ביום, הגן הלאומי הר גריזים עם 500 מטיילים עד שעות הצהריים וכ-700 מטיילים לפארק החבלים ביער אלון מורה.  

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך את אלפי המטיילים שהגיעו מכל רחבי הארץ לאתרי התיירות בשומרון: "אנחנו שמחים לראות את כל המטיילים גודשים את אתרי הטבע והתיירות המרהיבים בשומרון ומזמינים את עם ישראל להגיע גם מחר. זוהי חגיגה אמתית לראות את ההמונים מכל הארץ מגיעים ללב הארץ, לשומרון".

הר גריזים |

הר גריזים | צילום: תיירות שומרון

ממחלקת התיירות של השומרון נמסר, כי מחר יתקיים מופע שקיעה בדיר סמען עם אלדד ציטרין. הגנים הלאומיים שומרון העתיקה והר גריזים יהיו פתוחים גם מחר, עם שחקני רחוב וסדנאות לילדים. במרפסת של המדינה ניתן יהיה ליהנות מסיורים מודרכים, סדנאות, ספורט אתגרי ועוד. בנחל קנה יחכו למטיילים מדריכים של רשות הטבע והגנים שיקיימו סיורים מודרכים בעמק היפהפה.

על פסגת הר כביר יוכלו המטיילים להנות מסיורי איזי ריידר אתגריים לכל המשפחה, טעימות יין ביקב כביר, תצפית מרהיבה לעמק תרצה,  ארוחה חלבית עשירה ועוד. היקבים עטורי הפרסים של השומרון יהיו גם הם פתוחים למבקרים בהם יקב טורא, יקב ברכה ויקב כביר וכן המעיינות הרבים. בכל האתרים עומדים לרשות המבקרים סוכות ענק.