בניית סוכות לקשישים ובעלי מוגבלויות - "צוות הבונים"

בעקבות הסגר שהחל בערב ראש השנה, מעריכים כי אזרחים רבים לא יוכלו להסתייע בבן משפחה ויהיו זקוקים לסיוע מיוחד בבניית הסוכה. יש מי שנערך לתת מענה לכל אותם אזרחים שאין בידם היכולת לבנות סוכה. מיזם "צוות הבונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/20 09:18 ד בתשרי התשפא

בניית סוכות לקשישים ובעלי מוגבלויות - "צוות הבונים"
בונים סוכה, צילום: shutterstock

סוכות בפתח. בעקבות הסגר שהחל כבר בערב ראש השנה, אזרחים רבים לא יוכלו להסתייע בבן משפחה ויהיו זקוקים לסיוע מיוחד בבניית הסוכה. יש מי שנערך למציאות המורכבת שהביא איתו נגיף הקורונה. מדי שנה מקיימת תנועת בני עקיבא את מיזם "צוות הבונים", במסגרת המיזם חניכי התנועה בכל רחבי הארץ מגיעים לכל אדם או משפחה ברחבי הארץ הזקוקים לסיוע בבניית הסוכה, ומקימים אותה עבורו ומגיעים בצאת החג על מנת לפרקה.

בבני עקיבא החליטו השנה, להרחיב את מיזם "צוות הבונים", על מנת שיוכל לתת מענה לפניות רבות מכל רחבי הארץ. במסגרת הפרויקט התנועה הקימה מוקד פניות אינטרנטי וטלפוני עבור קבלת פניות של אזרחים הזקוקים לסיוע בבניית הסוכה. 

בעקבות ההנחיות המחמירות והסגר הכללי, פרסמה התנועה לכלל המתנדבים בפרויקט הנחיות מיוחדות על מנת לשמור על בריאותם של הקשישים ושל החניכים, הכוללות ריחוק מיוחד עד כדי הימנעות מקסימלית משהיה בבתי הקשישים.

מיזם "צוות הבונים" החל בסניף בני עקיבא בגבעתיים לפני כשש שנים, לזכר שלושת חללי צה"ל - רס"ן בניה ריין שנפל במלחמת לבנון השניה, ורס"ן בניה שראל וסמל בניה רובל הי"ד שנפלו בצוק איתן.