מה עושים בסוכות עם הילדים? משחקים בסוכה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/10/19 21:30 יג בתשרי התשפ

מה עושים בסוכות עם הילדים? משחקים בסוכה
הזמנה למתחם, צילום: יח"צ

במהלך חול המועד סוכות יתקיים בלונדע הפנינג משחקי קופסה. לכבוד האירוע הוקמה בלונדע סוכה ענקית וססגונית בה מגוון שולחנות משחקי קופסה לכל המשפחה.

פעילות בלונדע

פעילות בלונדעצילום: יחצ

במסגרת הפעילות, בכל יום מימי חול המועד בשעה 12:00 תתקיים הצגה לכל המשפחה (10 ₪ לזוג כרטיסים) מבין הפעילויות המיוחדות לפעילות "משחקי קופסה בסוכה" תוכלו למצואמתחמי יצירה, עמדות צילום, משחקי משפחות ושפע הפעלות והפתעות.

"לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע" הינו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,   כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

פעילות בלונדע

פעילות בלונדעצילום: יחצ

מחיר כרטיס למבקר (מגיל שנתיים): 57 ש"ח. בחבילה משפחתית (4 כרטיסים ומעלה) 49 ₪ למבקר.  מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 42 ₪ למבקר מגיל שנתיים ובחבילה משפחתית (4 כרטיסים ומעלה) 37 ₪ למבקר. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ובהנחה באתר האינטרנט

שעות הפעילות בימי בחול המועד: 9:30-18:30, ימי שישי וערבי חג- 9:30-14:00

יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים