למרות הקורונה - לא מוותרים על ריקודי הדגלים

מפלגת האיחוד הלאומי בשיתוף תנועת בני עקיבא יקיימו ביום ירושלים הקרוב עשרות ריקודי דגלים במוקדים שונים ברחבי הארץ. עשרות ריקודי הדגלים יתקיימו ביום חמישי בקבוצות קטנות במספר מוקדים בערים ברחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/20 18:03 כג באייר התשפ

למרות הקורונה - לא מוותרים על ריקודי הדגלים
ארכיון: ריקוד דגלים ביום ירושלים, צילום: פלאש 90. נתי שוחט

ביום ירושלים הקרוב ה-53 לשחרור העיר ולראשונה זה שנים רבות בשל הנחיות משרד הבריאות והתקנות לשעת חירום  לא יתקיים השנה ריקוד הדגלים המסורתי בעיר. באיחוד הלאומי יחד עם בני עקיבא החליטו כי דווקא השנה יותר מתמיד זה הזמן להראות את המחויבות לירושלים בכל רחבי הארץ ולהרים יחד את הדגל לכבודה של ירושלים, לכבודו של עם ישראל וארץ ישראל. האירועים יתקיימו לזכרם של הרב חנן פורת והרב אלישע וישלצקי זצ"ל.

מארגני האירוע אומרים כי עשרות ריקודי הדגלים יתקיימו ביום חמישי, כז' אייר 21 במאי, ברכבים ובקבוצות קטנות במספר מוקדים בערים וביישובים ברחבי הארץ בהתאם להנחיות ובאישור המשטרה. מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד: "השנה, ביום חגה של ירושלים לא נוותר על שמחת ריקוד הדגלים המסורתי . אמנם לא נגיע פיזית לעיר הבירה, אך בכל ערי ישראל-  נתכנס להודות לבורא עולם על הנס של שחרורה. ירושלים עושה את כל ישראל חברים, נחבר את לבבות כל עם ישראל בשמחה של גאולה ואחדות"

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "ריקוד דגלים מהווה את אחד מאירועי השיא של חניכי התנועה מדי שנה כאשר התנועה כולה חוגגת עם ירושלים ביום שמחתה. השנה, אמנם נמנע מאיתנו לקיים את ריקוד הדגלים כבכל שנה, אך היה ברור לנו שאנו חייבים לציין זאת ככל שיתאפשר. זו זכות לרקוד עבור ירושלים לזכר שני מורי דרך דגולים-הרב חנן פורת שפרץ את הדרך להתיישבות בכל מרחבי ארצנו והרב אלישע וישליצקי שבענוותנותו פעל ודחף להקמת קהילות והוספת רוח בכל רחבי הארץ. אנו קוראים לציבור כולו לציין יום זה איש איש במקומו ולהתחבר יחד עם עם ישראל כולו  לעיר הנצח שלנו."