חוגגים את יום ירושלים עם קק"ל

לכבוד יום ירושלים, קרן קימת לישראל מזמינה את הקהל הרחב לסיורים מודרכים ברחובותיה היפים של העיר ולפעילויות חינוכיות חינמיות - החל ממעגלי שיח ועד לפעילויות מוזיקליות ומעגלי מתופפים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/21 11:40 כז באייר התשפא

חוגגים את יום ירושלים עם קק"ל
צילום: ארכיון קק"ל

יום ירושלים הקרוב בו יצוינו 54 שנים לשחרורה העיר יצויין מחר (ב'). לרגל יום זה, קרן קימת לישראל מזמינה את הקהל הרחב ליהנות ממגוון פעילויות מהנות לכל המשפחה ביניהם: מעגלי שיח ברחבת המוסדות הלאומיים בנושא ירושלים וציונות בשנת 2021 בהדרכת מדריכי קק"ל ופעילות מוזיקלית ומעגלי מתופפים.

כמו כן הציבור מוזמן לסיור "ברחביה הקמנו וניהלנו את המדינה": טיול מבנייני המוסדות הלאומיים בהם התהוותה המדינה שבדרך ונוהלה בימיה הראשונים, אל השכונה שנהייתה מרכז האריסטוקרטיה השלטונית התרבותית המשפטית והכלכלית של מדינת ישראל. הסיור מודרך ע"י מדריכי קק"ל וייצא כל שעה עגולה לעבר השכונות הירושלמיות רחביה וטלביה. 

פעילויות מגוונות לרגל היום

פעילויות מגוונות לרגל היוםצילום: ארכיון קק"ל

שר-שלום ג'רבי, מנהל חטיבת החינוך והקהילה בקק"ל: "קק"ל מזמינה את הציבור ביום שחרור ירושלים לחגוג איתנו את איחודה של העיר שחוברה לה יחדיו. דווקא כעת אנו מבקשים לחבר ולהתחבר בעיר ירושלים בירתנו הנצחית שלא נתחלקה לשבטים, העיר שעושה את ישראל חברים".

 

האירועים יתקיימו מחר, בין השעות 11:00-15:00, ברחבת בית המוסדות הלאומיים, רחוב קרן קיימת לישראל 1. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן