במג"ב מדליקים נרות לזכרם של 501 החללים

משמר כבוד ו-501 נרות המרכיבים את המילה 'יזכור', לזכרם של 501 חללי משמר הגבול של משטרת ישראל אשר נפלו במהלך שירותם מאז קום המדינה ועד היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/20 19:39 ג באייר התשפ

במג"ב מדליקים נרות לזכרם של 501 החללים
צילום: צילום מסך

משמר כבוד ומאות נרות המרכיבים את המילה 'יזכור': בצל נגיף הקורונה המחייב ריחוק ומניעת התקהלות וטקסים כבכל שנה ביום הזיכרון והעובדה שלא ניתן לפגוש את המשפחות השכלות, במשמר הגבול הדליקו 501 נרות ואיתם יצרו את המילה 'יזכור' לזכרם של 501 חללי משמר הגבול של משטרת ישראל אשר נפלו במהלך שירותם מאז קום המדינה ועד היום. 

"בימים אלו העולם כולו משלב זרועות במאבק בנגיף הקורונה. המציאות הנוכחית מוסיפה על כאבכם. השנה נבצר מאיתנו לראשונה מתולדות המדינה לפקוד את קברי יקירכם ואת ביתכם, להרכין ראש יחד עמכם, לחבק ולהצדיע. משפחת משמר הגבול כולה כואבת, זוכרת ומחבקת אתכם, לצערנו הפעם מרחוק." כך מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב(קובי) שבתאי במסר למשפחות השכולות. 

משמר הגבול במחווה מרגשת למשפחות השכולות לנוכח העובדה שהשנה לא ניתן לפקוד את בתי העלמין ולבקר את המשפחות מחשש להתפשטות נגיף הקורונה. 
מפקד מג"ב החליט לקיים אירוע זיכרון ייחודי באנדרטת משמר הגבול ובו הודלקו 501 נרות לזכר 501 חללי מג"ב איתם יצרו את הכיתוב יזכור. לצד הנרות שהונחו בסמוך לקיר השמות עליו חקוקים שמותיהם של חללי החיל מוקמו רכבי הקרקל הממוגנים ונערך משמר כבוד מצומצם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן