ניצב מוטי כהן כובד בהדלקת נר שלישי ברחבת הכותל

נר שלישי של חנוכה: ממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן הדליק היום ברחבת הכותל את הנרות. ""אני גאה לעמוד אתכם היום, בסמיכות למקום קודשו של העם היהודי, ולהדליק בשם משטרת ישראל את הנר השלישי של חג החנוכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/19 18:14 כו בכסלו התשפ

ניצב מוטי כהן כובד בהדלקת נר שלישי ברחבת הכותל
צילום: דוברות המשטרה

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, השתתף היום (ג') בטקס הדלקת הנר השלישי של חנוכהבכותל המערבי, במעמד הרב הראשי של ירושלים, הראשון לציון הרב שלמה משה עמר, רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי, מרדכי (סולי) אליאב, מנכ"ל מד"א, מר אלי בין, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, מפקדים, שוטרים ולוחמי מג"ב.

צילום: דוברות המשטרה

מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן: "אני גאה לעמוד אתכם היום, בסמיכות למקום קודשו של העם היהודי, ולהדליק בשם משטרת ישראל את הנר השלישי של חג החנוכה. פעילות השוטרים והלוחמים בבירת ישראל, ובעיקר באזור זה, היא מהרגישות שבתפקידי המשטרה. כמו בימי המכבים גם היום,עומדת הרוח והנחישות של השוטרים והלוחמים מגִנֶי העם למבחן. ברור לכל, שמשטרה חזקה היא הערובה לחוסן לאומי וחברתי, והיא הערובה לכך, שגם היום,נדע לעמוד בכל האתגרים והאיומים העומדים לפתחנו. ידע כל אזרח, כי שוטרי ולוחמי משטרת ישראל הם המגנים והשומרים על שלומו וביטחונו."

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ בירך את שוטרי משטרת ישראל והודה להם על שעושים ימים כלילות לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל בכלל ועל שלומם של מליוני פוקדי הכותל המערבי בפרט: "שיקויים בכם דברי דוד המלך ה' ישמור צאתכם ובואכם מעתה ועד עולם. עליכם נאמר "על חומותיך ירושלים הפקדתי שומרים כל היום וכל הלילה". תפילתנו שאור נרות החנוכייה שהדלקתם הערב בכותל המערבי יאירו לכם ולכלל שוטרי ישראל את דרכם לשמור על בטחון תושבי ישראל".