18,000 חנוכיות ו-2,700 ערכות הדלקה: כך חגגו חנוכה בצה"ל

בהדלקות המיוחדות שנערכו במהלך ימי החנוכה, נטלו חלק גם הפיקוד הבכיר של חיל הרבנות ובהם הרב הראשי לצה"ל, הרב איל קרים: "חיילים מכל החילות עם כומתות בשלל צבעים הדליקו נרות, ממש כמו נרות החנוכה הצבעוניים שנוהגים להדליק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 12:43 א בטבת התשפג

18,000 חנוכיות ו-2,700 ערכות הדלקה: כך חגגו חנוכה בצה"ל
צילום: דובר צה"ל

אחד מתפקידי חיל הרבנות הצבאית הוא לספק מענה לחיילים הדתיים בצבא הגנה לישראל. עוד בטרם החל חג החנוכה, חיילי הרבנות פעלו לכך שכלל החיילים יוכלו לחגוג את החג בצורה הטובה ביותר. כך למשל, במסגרת הפרויקט, סופקו על ידי החיל כ-18 אלף חנוכיות שנשלחו לבסיסי צה״ל השונים, מצפון הארץ ועד דרומה. כמו כן, חולקו כ-2,700 ערכות שמן לחנוכיות. 

״לקראת חג החנוכה נערכו רבני היחידות לחלוקת חנוכיות ונרות על מנת שכל חייל המעוניין להדליק נרות, יוכל לעשות זאת", ציינו ברבנות הצבאית, והוסיפו כי ההדלקות המרכזיות נערכו בכל בסיס בסמוך לחדר האוכל.

בהדלקות המיוחדות נטלו חלק גם הפיקוד הבכיר של חיל הרבנות ובהם הרב הראשי לצה"ל, תא"ל הרב איל קרים, אשר השתתף בהדלקת הנרות המרכזית בבא"ח נח"ל: "חיילים מכל החילות, מיחידות מגוונות, עם כומתות בשלל צבעים - הדליקו נרות, ממש כמו נרות החנוכה הצבעוניים, שנוהגים להדליק. הצבע אולי שונה – אבל המטרה אחת: לשמור על מדינת ישראל ולהגן על תושבי הארץ".

בשבוע שעבר, ראש מחלקת הרבנות וראש המטה הרבנות, אל"מ הרב שרון צברי ואל"מ אבנר כהן, השתתפו בהדלקת הנרות המרכזית בקריית ההדרכה ורבני הפיקודים השתתפו בהדלקות ביחידות הפיקוד.

חיילי צה"ל חוגגים חנוכה:

 

 

צילום: דובר צה"ל